livetimammasmage Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Gutt på 3 år i en barnehage jeg jobba i... En dag jeg skulle hjelpe ham med å pakke sakene hans, sto vi og bare tulleprata litt. Så sa han plutselig til meg idet faren kom inn døra " du (navnet mitt), pappan min e dla(gla) i dæ!), åhhhh guuud, jett hvem som rødma da!!! En annen gang spurte gutten meg rett ut(da var ikke faren i nærheten heldigvis) : Du (navnet mitt), ka ha du gjort hvis pappan min ha sussa dæ?. Jeg skulle til å le meg ihjel, men holdt maska og svarte at det tror jeg ikke mamman din hadde likt no særlig.. En så søt gutt har jeg aldri kommet borti igjen i mine 6 år i barnehage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå