Gå til innhold

søteste jeg har hørt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt på 3 år i en barnehage jeg jobba i... En dag jeg skulle hjelpe ham med å pakke sakene hans, sto vi og bare tulleprata litt. Så sa han plutselig til meg idet faren kom inn døra " du (navnet mitt), pappan min e dla(gla) i dæ!), åhhhh guuud, jett hvem som rødma da!!! En annen gang spurte gutten meg rett ut(da var ikke faren i nærheten heldigvis) : Du (navnet mitt), ka ha du gjort hvis pappan min ha sussa dæ?. Jeg skulle til å le meg ihjel, men holdt maska og svarte at det tror jeg ikke mamman din hadde likt no særlig..

 

En så søt gutt har jeg aldri kommet borti igjen i mine 6 år i barnehage

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...