Gå til innhold

Kan man ta abort på en lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare i ukedagene?

Ikke krangle, ikke skyt meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, d kan man. for halv pris og tom!!

Skrevet

Er nok vanskelig skulle jeg tro. Er vel ikke så mange spesialister på da. Men hva vet jeg... Gjetter egentlig bare nå. Men tipper at dette blir prioritert på hverdagene.

Skrevet

Er nok bare i ukedagene. Planlagte aborter skjer på faste dager, i alle fall der jeg jobber.

Skrevet

ja, men aldri på en søndag;)

Skrevet

Kan man ta det på ettermiddagen/kvelden da? Noen som vet?

Skrevet

Nei, det er nok bare på ukedagene og du kommer inn på klinikk/sykehus på morgenen så gjøres det i løpet av dagen. Du må nok ha fri fra jobben eller skolen hvis det var det du ville unngå. Man blir anbefalt å være hjemme noen dager også. Det er jo tross alt en alvorlig prosess selv om selve inngrepet er enkelt.

Skrevet

Ja nei.. Barnet mitt går ikke i barnehagen, jeg har ingen familie i nærheten, jeg har ingen venner som kan ta seg fri eller som er hjemme i nærheten og jeg er også alene med det barnet jeg allerede har.

Jeg går på p piller, og det er IKKE en situasjon som jeg gleder meg over. Jeg sitter her med en voksene panikk, for å si det slik!

Skrevet

Provosert abort vet jeg ikke om man kan ta på lørdager, men man kan ta utskrapning etter en sa, eller ma på lørdager. Men i dag er det jo søndag...

Skrevet

vedkommende som var med på å gjøre deg gravid må vel for pokkeren stille opp da???

Skrevet

HI her igjen.

Jo, er enig med deg der anonym over her ; Klart han må stille opp.

Men.. Historien er så innviklet. Jeg trodde han var en fantastisk mann, og vi hadde fantastisk sex. Og absolutt alt var bare fantastisk!

Men så viste det seg at han ikke var så fantastisk in the end of the day. Og så skjer at på til dette oppå alt sammen!

Jeg har ikke tatt noen test enda, men mensen min er en uke forsinket så jeg har jo mine bange anelser. Dessverre!

For jeg vet at en slik liten spire blir til et vakkert barn.

Men.. Jeg kan bare ikke.

Skrevet

Men er faren til barnet du alt har i bildet? For selv om han jobber kan han få fri pga "syk barnepasser"

Du trenger jo ikke å si hva du skal, bare si at du må ta noen prøver og det er det.

Skrevet

HI her igjen.

Ja, hehe, uff når jeg skriver det ned så ser jeg hvor tragisk alt sammen er.. Faren til eldstemann bor ikke i nærheten. Vet at han ville stilt opp, men da måtte det ha vært en mandag eller fredag pga reisevei osv.

Kan man "bestemme" selv hvilken dag man "vil gjøre" det på? I mangel på bedre ord..

Skrevet

Du kan jo ønske deg en av de dagene. Og forresten tror jeg du må ha ham der 2 dager. Det er en forundersøkelse, hvor de ser hvor langt du er på vei og setter opp tid til selve inngrepet også er det jo inngrepet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...