MamiMaribel Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Eller bare teppe/dyne ? Finnes det bomullsposer, forresten ?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Også er det tilbud=D *løpogkjøp*
MamiMaribel Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Tok en titt på siden, og de var jo veldig fine og fristende:-) Men passer de til spedbarn også ? De så litt åpne ut i toppen.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Har ei jente født i midten av april. Vi brukte bare dyne med vogntrekket over vi. Også lå hun på skinn. Så godt og varmt atte:-)
MamiMaribel Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Har sendt deg mail:-) (tror postboksen din er full, forresten)
lenej :o) Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 ikke babyposene. de er mindre og "tettere".
MamiMaribel Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2008 Var det forskjellige typer poser.....? Må ta en titt igjen, fikk ikke med meg det. ......Er det du som lager dem.....? Fikk en følelse av det:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå