Gå til innhold

lett vognpose til aprilbaby ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare teppe/dyne ?

Finnes det bomullsposer, forresten ?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også er det tilbud=D

*løpogkjøp*

Skrevet

Har sendt deg PM.

Skrevet

Tok en titt på siden, og de var jo veldig fine og fristende:-)

Men passer de til spedbarn også ? De så litt åpne ut i toppen.

Skrevet

Har ei jente født i midten av april. Vi brukte bare dyne med vogntrekket over vi. Også lå hun på skinn. Så godt og varmt atte:-)

Skrevet

Har sendt deg mail:-)

(tror postboksen din er full, forresten)

Skrevet

ikke babyposene. de er mindre og "tettere".

Skrevet

Var det forskjellige typer poser.....? Må ta en titt igjen, fikk ikke med meg det.

......Er det du som lager dem.....? Fikk en følelse av det:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...