lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 jeg er ute i permisjon nå, men er gravid igjen, sliter masse med bekkenløsning etter førstemann. har ikke noe jobb å gå tilbake til.... hvis jeg blir sykemeldt nå.... kan jeg forresten være sykemeldt, selv om jeg ikke har jobb? og får jeg da foreldrepenger når jeg er hjemme etter neste fødsel?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 hihi! takk! litt rart dette!
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Heeeeei.... Er du gravid igjen???? Drit kult... Mener å ha lest at man får foreldrepenger av foreldrepenger..Hvis jeg ikke tar feil.Står vel på NAV sine sider...Har hørt om ei som er sykemeldt selvom hun ikke har jobb, men er hjemme med sønnen sin..=o) Så det kan være fult mulig....=o) Forresten: Gratulerer så mye...=oD.... Klem
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 heeei! det var lengesiden! ja kevin er 6 mnd nå, og jeg er visst gravid igjen! hehe! og vi som slet i over 1 år med å bli gravid med kevin! hvordan går det med deg? hva fikk du? og når? går det bra?
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hehehe...Er ikke det bra da? At det gikk fort denne gangen?=o) Oj, 6 mnd alt. Stor gutt nå=o) Fått noen tenner ennå da?? Vet du hvor langt på vei du er? Så spennende. Trives du i det nye huset?? Går bra med meg. Er sykemeldt dessverre... Men ikke lenge igjen...Har 48 dager igjen til termin..Så har ikke poppet ennå...hehehe....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 ja han har fått 2 tenner ) du kan gå inn i albummet på dib og se bilder av han... står på Linda.... mange linda, men han er nisse på et av bildene. vi trives i nye huset ja, selv om det er litt langt unna venner og sånn. men har fått mange nye venner her da ) å du har ikke poppet enda nei, spennende da! og samboeren din gleder seg nå eller?
nr 6 på vei Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Du vil sannsynligvis ha krav på sykepenger av foreldrepengene du mottar nu. Du har sikkert foreldrepenger under din nåværende permisjon. Tror imidlertid du må bli sykemeldt når/før du er ferdig med denne permisjonen. Da vil du, tror jeg, ha sykepenger frem til du går ut i ny permisjon. Da vil permisjonspengene dine beregnes utifra dine foreldrepenger som du har nå, pluss sykepenger du vil få frem til permisjon. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå