Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Var i uke 17, på den ordinære, og alt var så bra! Er nå i min 27 uke og har lyst til en gang til..det er 3D og 4D, et fint minne synes jeg, og for å se at alt er bra med gutten. Problemet er at jeg og mannen min har snakket om å ikke gjøre mer ul. Og han er sta ) og jeg vet han kommer til å nekte..så koster det jo 1100 kr...hva skal jeg si for å overtale han?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Mannfolk altså! Neida, men jeg foreslår at du sier til han at dette betyr svært mye for deg (er det forresten ditt første sv.skap?). Og at det skaper god trygghet og ømhet hos deg som mor når du får se lat alt er vel med lillegutten deres! Hvis du har mulighet(vet ikke om dere spleiser 50/50 eller åssen det er), så kan du jo feks betale 70% av beløpet selv, eventuelt hele om det er en mulighet. Så skal det ikke stå på pengene hvertfall Men skjønner godt at du vil ja! Klem!
Lunis Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Gå inn på www.megimagen.no (en side tilknyttet kvinnedoktor på Nøtterøy) og vis ham alle bildene både 3D (stillbilder) og 4D (filmsnutter) av babyer i magen.. Kanskje det gjør susen - når han ser hvor bra de er - og hvor annerledes det er vanlig UL, hvor du bare ser en slags skygge.. Og så kan du jo ta opp hvor gøy det er for barnet å kunne se bilder fra den tiden hun/han var i magen - det er ganske unikt.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, takk for svar! Ja, ikke sant, mannfolk! Men jeg skjønner jo han også, er derfor jeg kvier meg litt til å høre med han, for egentlig er det ingen vits i følge han når alt var okay sist. Men som du sier så er det en betryggelse å høre at alt er bra, og tom å se hvordan han ser ut! Er vår førstefødte ja. Vi tar de pengene fra "felleskassa":o) Jeg får kaste meg ut i det...hehe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Oi, for en flott side! takk for tips! ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det JEG gjorde var følgende... Vi fikk beskjed om gutt på ordinær ul. Har mast om 3d siden det, men min mann har blånektet, mener det er for dyrt, helt unødvendig osv. Men ... så sa jeg en dag: "Det kan jo hende de tok feil og at det kommer ut en JENTE!" Gjett hvem som foreslå 3d-ultralyd!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå