Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det normal underholdning for 6-åringer i dag?
♥binna♥ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Nei, det gjør ikke min 6åring. Men han fikk star wars lego playstationspill til bursdagen, og vet nok endel om hva det handler om. Filmen Star Wars tror jeg det er 11 årsgrense på.
Anna Nym :o) Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Mange av 5-åringene i min bhg har sett filmene. Helt unødvendig syns jeg. Viser igjen i deres lek også......
cheni Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg jobber i SFO, og alle guttene der er opphengt i Star wars. Men de har ikke sett filmene, de har legoen og playstationspillet... Jeg stussa nemlig på det, og spurte dem. De kan alle navnene, men har ikke sett filmene!
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg ser leken. Og opplever det som veldig negativt. Bare skyting og kamp, sverd og dreping. Litt lekeslossing er normalt, bryte litt, jevnbyrd, alt dette ligger i oss. Guttene spesielt. Men det tar helt overhånd når småtroll får se krigs- og voldsfilmer. Er det bedre at de sitter med playstation og skyter selv da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå