nepomuk Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 sånn babymonitor som man kan høre hjertelyden med... ) Var ikke så avskrekkende pris egentlig, siden dollarkursen er som den er nå. (ca 225 norske kr inkludert frakt) http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=260204430426
snartmammatil2! Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 klarer du å finne hjertelyden da? Har hørt om så mange som ikke finner den...
nepomuk Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Har ikke fått den ennå... Veldig spent jeg også, men siden den var så billig tenkte jeg at jeg bare skulle slå til )
nepomuk Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Tenkte jeg bare skulle fortelle at nå har jeg fått den i posten, og den virker! ) Hørte hjertelyden for første gang i dag. Er 15+3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Må bare spørre jeg.. Hva SKAL dere med det? Bruker man ikke nok penger på utstyr? Ikke meningen å virke krass! Bare spør Høydepunktene om dagene er jo å få høre det når man er hos jm og legen. Gå og glede seg til det og ENDELIG høre den vakre lyden! :)Hadde fått helt panikk også hvis jeg plutselig ikke hadde funnet noe også. Hva med å gi pengene til redd barna istedet?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 HALLO liksom.. Folk kan bruke penger på det dem selv vil vel. Røyker du?? Isåfall er det mye mer idiotisk å kaste bort penger på.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Nei, jeg røyker ikke... Hva har det med saken å gjøre? Skrev at jeg ikke mente noe vondt med det, men lurte. Viser bare at vi har det for godt her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå