Miaria. Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er så lei all denne vanlige middagen her i huset....Går jo bare i supper,taco, pizza, pasta m ostesaus,wok,lasagne å d der.... Skal ærlig innrømme jeg er dårlig på disse "vanlige" kokte potetene... Noen som har noe litt anderledes og kjempegodt jeg kan lage? Å som jeg ikke får meeeeega halsbrann av...hehe:P
Katharina88*Angelica08 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er VELDIG glad i kjøttkaker som jeg lager helt fra bunn også kokte gullerøtter sidna.. Også pleier jeg bare kjøpe sånn ferdig pose med kjøttkakesaus. Litt tyttebær syltetøy er også godt Ellers er jeg også veldig gla i kylling-salat. Da tar jeg en hel kylling som jeg deler i "terninger" Også koker jeg noen pasta skruer. Blander dette med Tomat-Salat-Mais-Agurk-Ananas-Paprika Og spiser hvitløksbagetter sidna det;) Kan jo også ta litt feta og oliven i om man liker det..
Miaria. Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Åh, kyllingsalat er jo megadigg!!!
*tybber* Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Dette innlegget her kom jeg over for litt siden. Her er det MASSE forslag! ) http://www.dinbaby.com/forum/thread/136435624
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 imorgen blir det koteletter i rømmesaus,kokte poteter,surkål og tyttebær,nam,man kjempegodt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 bare et spørsmål til katharina88 her: er sidna et nytt ord??aldri sett det noe sted før,men hvis jeg skjønner deg rett mener du ved siden av???og den kyllingen er av den ferdiggrillede varianten ikke sant???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå