Kristine :-) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er på jakt etter rim og regler som handler om troll. Kan du noen??
*sola ღ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Trollmor-nattasangen, den kan vel alle. Og den sangen med trollemor, trollefar og lille ollebolle. :-)
Elle melle deg fortelle Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Trollene Når klokka i skogen slår tolv, da kommer de renslige troll med koster og bøtter og spann, og de koster så rent som de kan Tørke støv, tørke støv,tørke støv, av blomster og knopper og løv tørke støv, tørke syøv, tørke støv, av blomster og knopper og løv. En blomst kan jo også bli pen, hvis den er gjort ordentlig ren. En humle med støvete ben, fikk vi fanget og så tørket ren. Tørke støv, tørke støv, tørke støv, av blomster og knopper og løv tørke støv, tørke støv, tørke støv, av blomster og knopper og løv. Ellinga, vellinga Ellinga, vellinga, Vat'landsguten, slo til kjerringa midt på truten. Det skal du ha ditt stygge troll fordi du ikke kunne telle til tolv 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12.
grå :) Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 trollgubben lurvelegg har du også. kan ikketeksta helt, men den ligger på nettet tror jeg.
grå :) Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 hokus og pokus hei filiokus trollet i eske sover du? nå skal vi trolle kaffe og bolle hei filiokus kom frem tjo hei
Kristine :-) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Tusen takk! Skal snart begynne med et trollprosjekt i bhg jeg jobber i og trengte noen flere ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå