lenej :o) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hai! du, koffer må du handle inn alt for de vennan dine? bare lure altså.. mange år sia, så kom det no flykninga dit vi bodde, fra bosnia, å et par va gravid, å måtte flykte fra alt babyting! så dem fikk masse hos oss, som min lillesøster da var ferdi med. som vogn å stellebord å sånt. er det noe sånn med dem her og, eller har du bare gitt deg sjøl den jobben?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei lenej, så dette først nå jeg:p De prater ikke så mye norsk og vet ikke hva ting heter hverken på norsk eller engelsk som feks adapter til barnesetet til vogn osv:p De har spurt om jeg kunne hjelpe dem litt siden jeg har oversikt over hvor man kan/bør handle, priser og tester os. (takket være DiB deriblandt, så holder man seg jo oppdatert) Så er det jo dette med at det ikke er så lett hverken å være førstegangs eller å vite hva en liten etiopisk baby i iskalde norge trenger for noe. Så det er jo også fordi jeg er mamma (snart for andre gang) gjennom dette vennskapet og på den måte har tilegnet meg litt erfaringer om hva som er greit og praktisk å ha og hva som er helt unødig selv om det står på utstyrslistene man får utlevert:)
lenej :o) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 jepp, mye møkk å gå der ute... så snill du er som hjelper dem forresten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå