*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 ønsker man seg når man føler man har alt? jeg har ikke lyst på krystallglass,sølvbestikk eller andre sånne ting jeg føler alle ønsker seg.. jeg har det jeg trenger i bøtter og spann:) hva skal man da ønske seg? håper dere har noen gode tips:))
Mamman til Mari Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Penger i form av feks: reisegavekort. Andre gavekortønsker kan være: weekend på høyfjellshotell/spa-hotell etc. Teaterbilletter. Andre opplevelser du kan dele med husbonden Er jo dyre ting, men min erfaring er at venner ofte går sammen og spleiser. Andre ting kan feks være: gassgrill, gode kniver, gressklipper. Vi kjøpte faktisk snøfreser en gang til noen som ønsket seg det.... Mange muligheter
Mamman til Mari Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Og "kunst" er jo en fin ting, som ikke alle tar seg råd til å kjøpe selv...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 ønsk et åpent reisegavekort som dere kan bruke på en destinasjon dere selv velger. en fantastisk gave etter min mening. hvis dere liker storbyer og ikke har vært i wien, så anbefaler jeg det på det sterkeste. en utrolig flott by med et hav av muligheter. rent og pent over alt og en helt utrolig service som nordmenn kan lære mye av. mhp det en foreslo mhp kunst så synes jeg også det er en flott gave. men det er jo svært personlig med kunst. hvis dere kjenner til en kunstner dere liker kan dere ønske dere et gavekort hos vedkommende. jeg hadde aldrig stolt på noen annens smak når det skal henge i mitt hjem. håper dere finner ut av det helt perfekte å ønske dere og at dere blir kjempeglade for gaven(e) dere får. lykke til
Mamman til Mari Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Flere som har tips her?? Trenger det selv også....
Pappas fultreffer :) Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg lurte på om jeg skulle ønske meg gavekort hos den fotografen vi skal bruke. Jeg har valgt meg ut en ganske dyr album, så tenkte at det har jeg vertfall bruk for. Jeg har jo stort sett det jeg trenger av kopper og kar
*1+1=2 små* Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 har tenkt på det samme....siden sambo og jeg har bodd sammen en stund nå har vi det meste av små elektrisk og hvitevarer...vi har ikke mulighet til å flytte i et hus enda og leier så å ønske seg reisegavekort er en kjempe ide synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå