Gå til innhold

Hvem har prøvd hva av slankepiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva funker.

Tenker mest på å spørre om xenical. Kan man ta de sammen med feks de som stimulerer hjernen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

xenical er noe skit *bokstavelig talt*.

alt av fett går tvers igjennom og komemr ut i uante mengder. må skure do etterpå og jeg fikk iallefall skikkelig vondt i magen av dem selv uten noe særlig fett i kosten. brukte dem bare en måneds tid.

reductil ble jeg tørst av og null mer. gikk ned en del kilo, men trente spinning 2-3 ganger i uka så tror nok mere det var det om å gjøre.

ville nok heller satsa øke aktiviteten og ta et tak i kostholdet.

feks spise hver 3. time, spise små og sunne måltider. gjerne kutte ned på karbohydratene og bytte ut snopet i noe sunnere varianter ( feks mørk mørk sjokolade og popcorn, grønnsaker og dipp)

Skrevet

poenget er at det nok er minsket aktivitet som er årsaken.

har hatt sterke smerter i bena. Spesielt vondt siden juni. Fått diagnosen hulfot, og skal få spesialsko og såler. Kan hende jeg må operere bort nerveknuter på begge akillesene.

Når jeg har vært i normal aktivitet og setter meg ned blir de helt stive og det er så vondt at jeg kan grine. Siden vi ikke har visst hva det har vært har jeg ikke gjort noe som helst av trening.

Har tenkt å prøve å sykle en gang pr uke. Da er det ihvertfall ikke noe støt på bena.

Jeg bryr meg ikke om diare jeg altså. Det får gå!!!!

Skrevet

Xenical har jeg brukt med gode resultater..

Ca 15 kg på 4 mndr..

Dette var før jeg fikk ungene, så nå er det på'n igjen..

Vil gå ned mest mulig før jeg skal gifte meg i August..

Stemmer det som står om fettdiarè, men får ikke det hvis man er flink å legger om kostholdet og spiser lite fett..

Skrevet

Tror jeg går for de. Var du flink til å trene da?

Jeg skal prøve å se om bena tåler sykkling. Går på skolen og jobber, så det blir knapt med tid. Men har funnet en time på torsdager som kan funke! så får vi sykle ute når sommeren kommer!

Skrevet

Hvor får man tak i dette?

Skrevet

reseptbelagte legemidler...

Skrevet

Ketolyse da, får ikke bestillt fra nett !

Noen andre butikker som har det?

Skrevet

Xenical er for de som virkelig er svære og i tillegg bare spiser crap, trenger mer tid på å legge om kosthold, men vil gå ned i vekt fort. Det er ikke riktig vei å gå, for så lenge man ikke forandrer livsstil så vil ingen pille hjelpe på langsikt.

Sett heller et langsiktig mål, begyn å tren og spis riktig. Så slipper du å ende tilbake på start.

Få en GI-kost og følg tallerken modellen, kutt ut usunne karbo, øk med proteiner og grønnsaker. Spis minst 5 ganger om dagen ca hver 3 time, der 3 av måltidene er hovedmåltid f.eks frokost middag og kvelds. Drikk rikelig med rent vann, en normal kvinne skal ha i seg ca 2,7 liter. Ikke spis etter kl 9 f.eks. Tren ett par ganger i uken.

Så skal du se du ikke trenger piller ; )

Skrevet

Trening i vann er kanskje noe? Det er skånsomt hvertfall:)

Skrevet

er det lettere å få disse pillene hos legen? disse fåes kjøpt på lille pille også... er det lov å kjøpe sånt ??? har hørt at en kan få bot... noen som vet?

Skrevet

bare dytter litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...