Gå til innhold

Skjønner ingenting nå!..noen som vet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk TR tilbake for første gang etter MA 13. Desember. Den varte søndag-torsdag. Så tok jeg el-tester fredag og lørdag (egentlig bare på "gøy" for el kommer jo sannsynligvis ikke allerede da). Skulle bare prøve billigtestene jeg hadde bestillt og de viste utrolig nok svak positiv!! Men det som var så merkelig og som jeg absolutt ikke skjønner er at jeg blødde litt friskt rødt blod lørdag kvelden....??? I dag søndag har det ikke vært noe spor av blod i det hele tatt. Noen som har forslag til hva denne blødningen kan være? Den samme dagen blødningen kom hadde jeg vært på trening og trent litt hardt, og vi hadde sex også...Lurte på om dette kunne ha noe med det å gjøre. Var litt "øm" i skjeden også...Kan det ha noe med livmoren å gjøre? Uff, blir veldig lett bekymret etter jeg hadde MA...

ble litt intimt dette her, men det er jo sånn vi snakker her inne hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare være blødning fra livmortappen, ikke så usannsynlig siden du var øm etter sex...

Har lest her et sted at på slike el-tester skal streken være sterk om det skal være gyldig pos...

Skrevet

Var det nå i helga du hadde tatt el-tester, og ikke hatt mens siden 13 des eller hadde du MA 13 des?? El er som regel 13-15 dager etter første dag mens (om en har ca 28 dagers syklus seff...)

Skrevet

Hei og takk for svar:)

Jeg hadde Ma 13. desember og blødninger i en uke. For 1 uke siden fikk jeg TR tilbake. Det var nå i helgen jeg tok el-tester og vet at den som regel ikke kommer før etter tidligst 9 dager i følge min syklus, men har hørt fra mange her inne at de har hatt el rett etter TR. Er visst også mange som har sykluser og el helt utenom det vanlige etter de har hatt Sa/Ma.

Tror jeg slår meg til ro med at det var en blødning fra livmortappen. Betyr sikkert ikke at jeg hadde el fred og lørd selv om testene viste en svak strek. Tror de er mer pålitelige de testene vi kjøper i butikken enn disse billigtestene vi bestiller på nettet...

Skrevet

Som sagt over her, svak strek betyr ikke positiv og dermed ingen eggløsning. Strekene MÅ være like sterke for at den er positiv. Men det kan bety at LH stigningen er i gang. Så fortsett å teste, så kan det hende streken blir sterkere i dagene framover.

Skrevet

Ja skal teste hver dag:) Spennende. Satser på at LHstigningen er i gang! Det står jo på pakken også at det er ikke el hvis streken ikke er sterk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...