Linnea&Julie Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Tenkte å kjøpe en Uro med musikk som snurrer som jeg kan feste på lekegrinda...Noen som har en grei en å anbefale? )
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Fant en billig og grei på kid m/ musikk,snurrer rundt og var i farge rosa eller brun. Kjempe grei og søt:=)Men den er til og skru fast i sprinkler. Etter hvert ønsker jeg meg den high teck saken fra fisher price,med lys og div andre gøyalle ting på:=)Koster 599:=(
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har ficher price sin. Den Har sånne lys som går rundt i taker, formet som sommerfugler og blomster. Fire små bamser som går rundt og ca 10 forskjellige sanger du kan velge imellom. Er veldig fornøyd, men tror en billig kan gjøre akkurat samme nytten, lysene tror jeg nesten aldri lillegutt har lagt merke til:-D
Linnea&Julie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Kanskje de har noen på salget i morgen på barnas hus )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå