Gå til innhold

Bugaboo - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=)

Har vurdert Bugaboo når vår lille kommer til verden. Dere som har denne vognen fra før, hva er deres erfaringer? Hvor lenge har dere denne vognen? For oss er det veldig viktig at vognen er lett i vekt og lett å manøvrere...

Andre forslag enn Bugaboo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg har den og er kjempefornøyd. Hun har litt "vogndilla" for å si det sånn, og det er vel den 4. vogna til hennes gutt som nå er 2... Sier at den er den beste for alle typer trilleunderlag, og veldig lett å bære. (Bor i 2. etasje uten heis)

Skrevet

nåja, gleden forsvinner en del på vinteren da om det er snø ute, man får på viterhjul, men de er ikke svingbare, å da er mesteparten av gleden borte spør du meg...:S

Skrevet

takk for at dere deler erfaringer, jenter=)

Jeg har også hørt at vognen kan være vanskelig å manøvrere på vinteren, særlig i nysnø.. men at vinterhjulene skal fungere fint. hm.. er jo et stort minus om det ikke stemmer da, siden vi bor i nord-norge. * tenke tenke*

Du som hadde ei venninne med vogndilla. Kan du høre høre med henne ang dette med bruk av vinterhjulene? Og, hvor hun bestilte vognen fra=) hadde satt veldig pris på det!=)

Skrevet

Om du vil bli overbevist ta deg en tur inn på vogndilla.com. Der er det mange bugaboo tilhengere.. Er iferd med å bli det selv. 99,5 % sikker på at vi kjøper en når babyen kommer.. :-)

Skrevet

Hei,

har Bogaboo og er veldig fornøyd. Har ikke vinterhjulene, men føler vel at det er ganske mange som sliter når det er mye snø.

Kjøpte vår på London-tur og sparte en del. Dette var i 06.

Kommer til å bruke denne vognen med glede når nr 2 kommer nå til sommeren.

Veldig lett og god å trille og ikke minst bære.

:-)

Skrevet

Ingen egne erfaringer, men mange fornoyde venninner. Personlig stiller jeg meg skeptisk til at barnet ikke har mulighet til aa strekke seg ut naar man er ferdig med dypvogn delen, og ville av den grunn alene aldri kjopt vognen. Ut over det synes jeg den ser flott ut og er veldig praktisk. Ditt valg :o)

Skrevet

Hm.. så ungen kan ikke strekke seg ordentlig ut etter at en er ferdig med " bagdelen" ? hm.. det høres jo ikke noe særlig ut.. vet du forresten hvor lenge venninnene dine har hatt vognen? Som i hvor gammel barnet er når den eventuelt må skiftes ut/ ungen er sluttet med vogn? Hvilken vogn tenker du på?

Skrevet

De har brukt bagdelen til mellom 6 og 9 måneder, litt avhengig av hvilken årstid de fikk barn (mer plasskrevende med pose enn dyne) og hvor store barn de har hatt. Modellene husker jeg ikke, men har en venninne med sønn på 10 måneder nå, han er helt gjennomsnittlig i størrelse og de byttet fra bagdel da han var 6 måneder (i september, fikk ikke plass til både han og skinnposen...)

Delen du bytter til er jo utrolig kul å se på, og jeg skulle gjerne ha brukt den til eldste jenta vår når hun slutter å sove i barnehagen, men så lenge hun sover 1-2 timer i den hver dag synes jeg hun fortjener å kunne strekke seg.

Hvis noen har andre erfaringer, si meg gjerne imot!

Jeg liker vogne veldig godt, men har ikke klart å la meg overbevise enda.....

Skrevet

Bugaboo er noe av den styggeste vogna jeg har sett. Hva er vitsen med å kaste bort penger på slik fancy motevogn ????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...