Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg må ta lappen nå som jeg venter nr 3 og mannen min ikke kan kjøre pga sykdom. Men problemet er at jeg har ingen å øvelseskjøre med! Blir jo utrolig dyrt om jeg skal ta alt med kjørelærer. Noen som har hatt det på samme måte og har noen tips? Jeg har tatt trafikalt grunnkurs.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Kjenner du ingen som har hatt lappen sammenhengende 5 år og er over 25 år??? Naboer,kollegaer,venner....
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Huff huff.. jeg kjenner meg igjen.. har omentrent kun kjørt med kjørelærer.. Har hatt 22 timer... ser ingen ende på kjøretimene så nå har jeg nestn tviinga samboer til å kjøre med meg.. (han vil ikke kjøre med meg når det er glatt ute så idioootisk tidspunkt å kjøre opp, meeen et stort ønske å ha lappen før babyen kommer.... da blir det nok travelt vil jeg tro... ) så nå må jeg bare håpe på å få gjort unna det obligatoriske.. som kommer på 14.000.. asså totalt blir laappen på 30.000.. helt syykt.. men tror jeg holder på å nå mål nå da:) skal ha glattkjøring på tirsdag.. så mangler jeg tid og dato på landeveiskjøring og variertkjøring og oppkjøring:) men om du har noen som kan kjøre med deg så er det til stoooor hjelp:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Nei det er dårlig med det.. Kan kjøre med mamma og samboeren hennes, men jeg vil ikke være til bry, de har liksom nok med sitt. Jeg skal ta teoriprøven nå i begynnelsen av februar håper jeg så får jeg bare prøve å få ordna noe. Kjørelæreren sa i fjor at jeg kunne ha lappen i oktober i fjor om jeg fikk kjørt mye om sommeren og hadde to mnd på det obligatoriske, men sånn gikk det jo ikke. Vil få gjort det nå, en av oss må jo ha lappen med 3unger..
murmel1 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Er mannen din så syk at han ikke kan sitte på da? Det er jo du som skal kjøre når du øvelsekjører alikevel. Det er kjempedyrt å bare bruke kjørelæreren, men må man så må man.... Lappen er dyrt altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå