Gå til innhold

Kanskje det ikke er lenge til han er klar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdags kveld fikk jeg og sambo snakket litt mer om dette med å få barn. Han sier at han ikke er klar enda, men at selvsagt vil han også ha barn en dag. Viktig for han å ha ting i orden først, som hus og fast jobb. Nå fikk han på fredag bekreftet fast jobb og huset er innflyttingsklart om 6-7 uker :)

Skjer nok ikke noe umiddelbart når vi flytter, men jeg ser mer lys i tunnellen nå.

Var deilig å få snakket med han om dette, og da forklare for han at selv om han tuller når han sier ting som at vi skal aaaaldri ha barn osv og jeg vet at han tuller så er det en ting jeg ikke ønsker å høre rett og slett fordi det stikker meg i hjertet. Og det virket det som om han forstod!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! :) glad på dine vegne Shauri. :) Da skal du se at han snart blir klar for et nytt familiemedlem :)

Jeg fikk nok en nedtur igjen i helga, hvor min kjære sa at han godt kunne vente et par år til!! da så jeg på han og sa: Det kan du bare drite i, for da forsvinner jeg, så lenge er ikke aktuelt å vente. :) Da sa han: hmmm...oki da, jeg sa jeg godt kunne vente et par år til, men ikke at jeg MÅ vente et par år til. Men likevel synes jeg det er vondt.. nå har jeg sluttet på p-piller men kondomene kommer vel til å bli brukt flittig tenker jeg.. sukk.. :/

Håper din kjære snart kommer og sier han vil ha barn med deg. :)

Benedicte

Skrevet

I like måte du!

Klarer aldri å gjøre meg klok på disse mannfolka, hvorfor det er så skremmende for de å få barn liksom.. samme med ekteskap. I mitt tilfelle tror jeg at jeg raskere vil få barn enn giftering, men forstår ikke hvorfor han ikke har lyst til å gifte seg. Snakket litt om det samme kveld som vi snakket om barn, og han sa at han ikke ville gifte seg fordi han ikke er religiøs. Ikke noe problem for meg sa jeg, vi kan gjerne gå til sorenskriveren eller hva det heter. Ja, men da var det ikke noe vits, for det var jo ikke skikkelig uansett fikk jeg høre da. Mannfolk! For meg er det mine to største drømmer; å gifte meg med mannen jeg skal være sammen med resten av livet, og å få barn med han. Og når jeg først får barn synes jeg det høres litt bedre ut at alle i familien har samme etternavn... "bare å skifte etternavn det" sier sambo.. men det blir jo HELT feil i mitt hode så lenge vi ikke er gift.... sukk!

Skrevet

Trist naar en vil forplikte seg med barn og ekteskap naar den andre part vil vente paa ubestemmt tid. Haaper det ordner seg superfort for deg. Har ei venninne som kjaeresten pleide aa si at de skulle ha barn naar biler kunne fly. Ser ingen biler som flyr rundt meg naa tre aar etter jeg. Men ringen er paa fingern og barnet ligger I vogga og de onsker seg begge tre totalt. Jeg avskydde mannen, men naa er han riktig saa flott I mine oyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...