Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Anbefalinger m.t.p hotell, gjøremål, og antall døgn man bør være der for å få med seg en del av severdigheter/gjøremål...?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2008 Glemte å skrive at det blir uten unger!! Bare meg og mannen min... :*
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har jobbet litt for Islandia Travel, ta en titt på nettsiden deres og se om du finner noe som ser intr. ut:) www.islandia.no
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 dytter.. ramler fort ned her så...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Takk takk:) Da skal jeg se med en gang jeg:)
(0_o) Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Det du absolutt IKKE må finne på å gjøre er å smake på råtten hai :S Veldig vanlig å spise der.... Smaker salmiakk, grøss.
Jenny-penny Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 http://www.hotell.com/hotell-island/hotell-reykjavik/hilton-reykjavik-nordica/ Bodde på dette hotellet i 3 døgn, flott hotell og fantastisk sted. Fikk med oss det meste på 3 døgn (butikkene på kjøpesentrene har åpent ganske seint). Ganske dyrt på island, så det er sagt. Men så spennende og annerledes samtidig som det er så likt oss.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Mannen sier at dere må dra til Gullfoss og Thingvellir!! Han har vært der og synes disse stedene var fine. Ellers var han og jeg i den blå lagune, det er jo også et must vennen! Men ikke få håret i, sleit med fett hår i ei uke etterpå. Ellers er det ei øy like utenfor keflavik som har steget opp av havet nå den senere tid(ca 10 år siden) dette ifm kontinentalsokkelskille. Når skal dere dra da??
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2008 Vi hakke peiling... Han er der på business-reise, men helga var ikke mye jobb spør du meg... Han sier at bare vi to skal dra dit en gang og kose oss, så vi får se da.. Først må han begynne å være mer hjemme.......!!! Sendte bilde av unga idag, å han syns de så så fremmed ut... Har nesten ikke sett minsten siden han kom til, så klart det er skjedd forandringer der!! Føler meg som en alenemor.. BUHUUUUUUUUU:( ;p Skal ta med meg alle tips og notere de ned, og HAI kommer jeg ALDRI til å smake, uansett!! Ikke hval heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå