akicha Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Vi er helt i oppstartfasen av å planlegge et låvebryllup. Er det noen som allerde har planlagt/planlegger låvebryllup? Da tenker jeg på alt egentlig. Låven vi har til disposisjon ligger avsides til og har begrensede fasiliteter. Dvs. utedo, lite kjøkken med kun kaldt vann og en gammel komfyr.. Jeg trenger tips om ALT. Mat, bordekking, invitasjoner, blomster- ting som kanskje er spesielt hyggelig siden det er et låvebryllup. Det skal være litt rustikt, nøkternt og "landlig" syns jeg :-)
suseduse Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 åhh, jeg har så lyst på låvebryllup selv, men vet ikke om noen her, så nå ble jeg bare missunnelig hehe men koldtbord er jo greit å ha på et såntsted da, eller evt catering. løvetann og sånne "elsker, elsker ikke" blomster hadde vært fint til blomster, solstikker og kanskje.. lang bord er fint synes jeg, hvertfall på låve lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Har dessverre ingen erfaringer å komme med... ennå... Vi (foreløpig jeg...) lurer også på å ha låvebryllup. Vet om en gård i nærheten som leier ut låven til selskapslige arrangementer, men jeg har aldri vært der selv. Ikke vet jeg hvor mange gjester det er plass til og hvordan fasilitetene ellers er, men håper veldig på at det kan passe for oss. Ikke så mange aktuelle lokaler rundt omkring her ellers... Blir vel til at vi leier inn en bekjent som driver en cateringvirksomhet, til å stå for maten. (leier inn han uansett hvor det blir..) Syns ikke det passer å ha sånn formell tre-retters middag med serveringsfolk som løper rundt med fatene. Blir vel enten koldtbord, grillmat eller noe grytegreier (finnbiff etc.). Han kokken kan trylle med all slags mat, så det blir bra uansett. Levende musikk må vi ha til dansen. Skal dere ha vielsen på låven også? Det har jeg veldig lyst til..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 utedo i brudekjole??? nei vettuhva... her skal en være prinsesse for en dag åsså må en tisse på utedo, men antagelig ingen muligheter til å vaske hender etterpå.. blir litt vel primitivt for meg på en bryllupsdag ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå