ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Skulle akkurat til å legge ett innlegg om det samme
M&MH Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php there u go:-D
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html Fant denne
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 thanks. gått opp 9 kg på kort tid. helt forferdlig. grunn - ikke trening pga vonde ben og kanskje p-stav. Jeg skal be om slankepiller, men jeg har ikke høy nok BMI. Skal spørre likevel. Har en forståelsesfull lege
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Samme her, ikke så mye på kort tid. Men likevel. Fikk at jeg har en bmi på 26 da, og det var vist overvektig. Skal til legen i morgen for noe annet, skal høre da
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg skal dit med bena mine den 1. men skal prøve å få en akutt time for smertestillende til bena. Sover dårlig. Er i jobb. Ønsker ikke sykemelde meg før evt oprasjon. Redd jeg vil være innaktiv i minst 1 år til. tørr ikke tenke på det en gang. Jeg som alltid har hatt normalvekt! Hadde kun 4 kg igjen etter fødsel, så raser jeg opp i vekt. Sinnsykt så et bilde av meg selv i bikini som ble tatt på lørdag i svømmehallen. Ble helt dårlig jeg. Sammenliknet det med et bilde fra juni. Ikke til å kjennne igjen. Forferdelig hovent anskikt........fy fy fy HELVETE!!!!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Ikke gøy det nei. Var også tynn i sommer rett etter fødselen. La på meg 8 og gikk ned 14 innen første uke. Da var jeg sånn passe synes jeg. Men gikk opp til det jeg var før fødselen da jeg måtte slutte med ammingen. Og nå går det ikke av uansett hva jeg gjør. Trener og spiser sundt, men pokker heller. Var i svømmehallen her vi også for en stund siden, skjer ikke så ofte for å si det slik!!
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2008 Jeg gikk kun opp 11 kg i svangerskapet. 4 igjen den dagen jeg forlot sykehuset. Ammer faktisk enda, så når jeg nå slutter snart så blir det nok kanskje flere kg som raser på! Vi svømmer hver lørdag egentlig vi da. Det får være som det er. Sønnen min elsker det, og da for min kropp se ut som den gjør. Der er det flere av samme sorten for å si det sånn. Men ikke noe moro å se seg selv naken. Jeg hadde et greit forhold til kroppen min. Tok tom nakenbilder da jeg gikk gravid. Nå hadde jeg aldri gjort det.
*Rutletutt* Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Oj, min var på 19...rett før undervektig det...det hadde jeg ikke trodd:o/
*Rutletutt* Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Men det går vel på igjen når jeg slutter å amme...?
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. januar 2008 'Gledesdreper:) heh e
*Rutletutt* Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Uff, unnskyld - var ikke meningen å "brife" eller noe, he he - jeg leste ikke hele tråden før jeg la det ut - trodde det var en "hva er din bmi-tråd" før jeg leste resten;o) Ble bare litt overrasket over meg selv, for jeg syns ikke at jeg ser i nærheten av "undervektig" ut...men de sier jo det at muskler veier mer enn fett...så da har jeg vel ikke så masse muskler da;o) Er så rart bare, at jeg har gått såpass mye ned under ammingen denne gangen - da jeg slet veldig med å få av gravide-kiloene etter førstamann...de forsvart ikke før etter jeg var ferdig å amme....løyen kropp...
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. januar 2008 Jeg bryr meg ikke altså! Men heldig er du. Jeg har som sagt ikke gått ned av amming. Men vært innaktiv pga smerter. Kan også være p-staven som gjør at jeg har lagt på meg. Ønsker ikke å ta den ut enda! Kroppen er rar. Har selv alltid hatt greit forhold. Fikk helt sjokk da jeg så meg selv på bilde. Merket det en tid på klær. Veide meg i stad. Fikk helt sjokk.
*Rutletutt* Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Uff, er ikke noe gøy når det blir sånn. Jeg hadde det litt sånn etter forrige svangerskap. Gikk på Cerazette og fikk masse vann i kroppen i tillegg - følte meg aldeles grusom en tid:o( Jeg var like aktiv og spiste like sunt som jeg gjør nå - så det er veldig rart at kroppen kan reagere så forskjellig...
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. januar 2008 så fort jeg føler meg ferdig med barn tror jeg at jeg steriliserer meg. så slipper man ihvertfall disse hormonelle greiene.
*Rutletutt* Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Jeg sluttet på Cerazette etter ca et halvt år og kjøpte meg babycomp i stede - da ble jeg i det minste kvitt alt vannet. Jeg er så plaget med el-og mensesmerter at jeg må ha noen hormoner for å "overleve", så nå har jeg satt inn hormonspiral. Sies jo at det er den hormonprevensjonen som avgir minst hormoner + at det er lokalt, så skal ikke være så vanlig å legge på seg av det. Har faktisk hørt mange som legger på seg av p-stav.
nickoline og supermann Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 20. januar 2008 jeg prøvde spirall, men den ble avvist. Forferdelig opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå