Icerus Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Gikk ikke forrige periode, så starter på nytt. Jeg har El 2/2 og IKM 16/2. denne gangen håper vi at det klaffer :):)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei hei:-) Følger deg her, pluss du har fått post:-)
Icerus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Hadde positivt utslag fom torsdag, men i mine beregninger skal jeg ikke ha el før lørdag. Men i dag begynte jeg å blø. Det er ikke TR for den skal ikke kommer på over to uker til. Men en merkelig blødning... Aner ikke hva som er tilfelle. Heldigvis hadde vi sex i går. Tror ikke det blir mer sex før blødningen er over. Også fordi at jeg er øm.... i mageregionen... Noen andre som har opplevd dette?
Dotten Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Har også el i disse tider. I morgen om jeg har regnet rett. Og ikm ca 15./16. feb. Blir spennende å se om det skjer noe denne pp'en. Har ellers ikke opplevd noe sånt som du beskriver. ....? Får håpe det ikke er noe galt! Ev. får du ta kontakt med en lege som kan ta gu/ul på deg! Lykke til!
Icerus Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Hei på deg Dotten Ja får ta meg en tur til legen dersom det ikke stopper innen i morgen. Blør ganske mye akkurat nå. Nesten som om jeg har fått mens, bare ikke helt så gale... Har ikke testet el siden i går. Og den var positiv i går også... Fikk ikke testet i sted. Men skal teste på nytt litt senere. Jeg har ikm ca. 16 jeg også. Blir spennende å se hvor mange som skal ha bebis i oktober:) Lykke til!!!!
Tuttelure Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Hei:) jeg skulle etter utregning hatt el på onsdag den 30,og ikm den 13.. men hadde el på mandag den 28 tror jeg, og ikm da kanskje så tidlig som dn 11:(.. da har syklusen plutsli ikke blitt lenger enne 24 dager.. blir spennende å se hvor mange positive tester det blir løpet av uke 7:) god helg og lykke til:)
Icerus Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Virker som om jeg hadde el torsdag eller fredag. I dag er testen svakere utslag på enn den var på torsdag og fredag. Hadde heldigvis sex på torsdagen, så nå er det nok over for denne gang... Har hodepine og blødninger. Venter for å se om dette roer seg til i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå