Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hmmmm....... Jeg er blond, har blonde hår på overleppa, er sikkert ikke alene om dette. Ikke direkte bart altså, men flere enn jeg vil ha for å si det sånn. Hva gjør dere med det jenter, vokser dere eller??????? Hvordan blir det når det kommer ut igjen,- stikkende?????
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hvis du føler det er langt og skjemmende, så kan du jo begynne å vokse det. Men det hender i noen tilfeller at hårene blir litt mere stive etterpå da. Men når du har vokset noen år så vil det jo bli færre og tynnere igjen fordi du ødelegger hårsekkene. Men hvis du ikke absolutt trenger så ville jeg latt være. Heller vent til du er 70 og er nødt til å gjøre det, hehe (litt galgen humor der ja)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg også har blonde hår på overleppa, synes det er blitt mere nå etter graviditet og hele pakka. Napper litt.... Vet ikke hva andre gjør? Jeg har aldri prøvd voks.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 jeg vokser overleppa og noen småhår jeg har mellom øyenbrynene. Men jeg er mørk da!Og nei, det blir ikke stikkende når man vokser =) Vokser med sånne små strips som er ment for ansiktshår fra veet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå