Shabby Cheap Chic Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hmm, lurer litt på det. I sammenheng med at jeg skal ha en til i august - september.. Da er jenta mi 1,5 år... Hmm... Tenkte kanskje det holdt med en vogge til minsten, men veit ikke hvor lenge de får brukt den.. Når bytta dere seng?
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Vår gutt er 2 år og 10 mnd. Han sover fortsatt i sprinkelseng. Vi prøvde å bytte i august - men det resulterte i katastrofe!! Gutten vår som alltid har vært så flik til å legge seg uten å klatre ut av senga ( selvom han har kunnet dette leeeenge) ble et sant helvete å legge. Ha stod opp ca 30 ganger hver kveld i ca 3 uker. Holdt på å klikke. ..eller det klikket delvis: Juniorsenga fløy opp på loftet og sprinkelsenga kom i retur. Pyuh...fred og fordragelighet... Lille elsker sprinkelsenga si og blir noke der til han er konfirmert!
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Oi, jenta mi er veldig glad i senga si hu å, så kanskje det er lurt å kjøpe en ny sprinkelseng til nestemann hehe.. tenkte litt på stokke senga men finner ingen ordentlige nettsider med priser o.l
Stor_smil Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Legen på God morgen Norge, anbefalte at man byttet når barnet var mellom 1 og 2 år. Jeg syntes det var tidlig da, så for oss og mini har det fungert helt fint å bytte nå. (han var 2 i oktober) Har kun stått opp igjen en gang.. men sover mye bedre om nettene nå, mot når han sov i sprinkelseng.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Vi bytta måneden før hun var 2 år, så hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok prøvd med vugge til minsten.. Kommer litt ann på hvor mye de forstår også, må jo forklare de at de må være i senga.. Silje fikk høy seng da,og ramlet aldri ned, i begynnelsen turde hun ikke gå i stigen, så hun satt fint oppi senga og ventet på oss, tror vi slapp unna med masse ut av senga trøbbel da
gullegget Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Sønnene mine har hvert litt over to år når de har fått 90x200 seng. Syntes det er mer praktisk for da kan man ligge sammen med de når de har mareritt eller leser for de. De gikk aldri ut av senga.. Junior seng har gjerne sengehest og er korte, så jeg ville prøvd. Blir ikke så stor forskjell fra sprinkel seng. Også kjøpe ett nytt sengetøy:) Ellers så kan den lille ligge en stund i reiseseng..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Eldste var 2 år og 3 mnd. Gikk knirkefritt. Da var lillebroren 2 mnd, og gikk fra vugge til sprinkelseng.
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 Spetakkel: oi var han lang eller siden dere måtte bytte fra vogge så tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå