Strawberrywine Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg ble oppringt av barnehagen på onsdag, at jenta hadde fått ca 8prikker og at det var vannkopper. på torsdagen var jeg hos doktoren med henne, bare for å få bekreftet at det var vannkopper. Doktor sa det var det! Han nevner også at hun skulle få ca dobbelt så mange kopper fredag og dobbelt som det igjen på lørdag.. Hun har ikke fått noen fler. Og jeg ser ingen skorper og ikke noen med "vann,puss eller lignende) Det klør ingenting heller.Men de har heller ikke forsvunnet og altså ikke forandret seg noen ting.. Ingen feber heller.. Kan det være doktor har tatt feil? Hadde dere sendt henne i barnehage i morgen?? Ringe legen?? hadde blitt veldig glad for svar.. virkelig frustrerende dette her :/
Amorahalvstrømpe Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 kikk på denne linken http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2860
Strawberrywine Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 takk for svar.. jeg synes ikke det ligner på de koppene min datter har.... eller kanskje noen av de minste..
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 du kan få legen til å ta en blodprøve i etterkant hvis du er i tvil om det var vannkopper eller ikke - og du vil ha sikkerhet
Strawberrywine Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 okei.. jeg får ta en telefon i morgen til legen i morgen å høre... føler meg veldig hønete.. men jeg har veldig lite lyst å være hjemme fra jobb og ha unødvendig besøk av bf hvis jenta er frisk.. almenn tilstand har vært super hele uka....
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 synes ikke det er noe rart. Også er det jo greit å vite til senere også da.
Strawberrywine Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 tusen takk for svar håper det er en "mild" vannkopp.. heh.. min søster hadde bare 3stk da hun var liten.. men de var med veske inni da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå