Nora 82 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 jobber til vanlig i en veldig kreativ jobb med høyt tempo. er så overgang for meg nå når jeg ikke kan utføre jobben min pga det fyiske. føler med en gang at jeg går inn en mørk dal...er ikke vant til å gjøre "ingenting". hjelper lite å si til meg selv at dette er utrolig viktig,at jeg ikke har noe valg nå.må bare ta det ro...klarer ikke sitte hjemme og er heller ikke fornøyd med å "dille" rundt i byen. noen som har noe forslag til noe fornuftig jeg kan bedrive tida med de neste mnd og samtidig treffe andre mennesker? hilsen håpløst sosial og mark i rompa...
Håperpåønskebaby Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Du kunne jo prøve å høre om det er noen her inne som også går hjemme i samme området som deg?
mto2 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Lage invitasjonar til barnedåp? Finne ein hobby der du kan vere kreativ, t.d. scrapbooking, hekle, strikke, lese bøker, lage heimeside, bake. Ta eit kurs på NKI. Sjekk om der er strikkeklubb, småbarnstreff eller likande der du kan treffe andre.
tri smi kinisiri Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 -Gå i svømmehallen... -Kafe med veninner (med og uten barn) -Kjøp kjipe trehvite barnemøbler, puss dem opp, vær kreativ med maling og dekor, puss opp gamel kommoder med maling og nye knotter.... - Gå inn for å lage ny spennende og sunn middag hver dag. Inviter venner du vet har mye å gjøre på jobben til middag, de vil bli kjeeeeempe glade! - Gå på fødselsforberedende yoga!!! - Begynn å lage baby-bok. Ikke kjøp ferdig-laga, lag din egen, mye mer personlig.. Lag en liste over hva som skal være med i boken fremover... Kjøp inn scrapping-papir, pynt osv til å ha i boken (ofte kan det være et tiltak etter fødselen. ) - Bestill hudpleie/fotpleie/aromaterapi... - Gå til frisøren (om ikke annet for å få hodemassasje :-) - Lim inn bilder som ligger og slenger... Kos deg!!!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Det som har fått mine lange dage dager hjemme til og gå er; Shopping scrapping vennebesøk rydding i huset vasking av klær sortert bilder i album og skrevet ferdig.... Sjølvpleie(dager innimellom der jeg har farget hår,bryn vokset legger osv) Lage barnedåpskort selv takkekort ferdig på forhånd(helt genialt)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg gikk på malekurs med pensjonister..... =) Ellers så fikk jeg et anfall av støv på hjernen og det fikk tiden til å gå. Men jeg holdt på å bli gal som deg. Det viktigste ble å finne ut hva jeg skulle spise og når. Bakte brød, handlet mat.... Sov litt. Bare kos deg, ikke føl at du må være så effektiv. Det er en periode du kommer til å lengte litt tilbake til når hverdagen begynner igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå