Gå til innhold

Dere andre som har barn født ca nov-des 2005...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere klar over at barnet deres vil være bare 5,5 år ved skolestart??!Altså er det bare 3,5 år igjen?

Syns 6 år er ungt jeg, men 5??Fysj..:(( lille jenta mi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa,og tuppa må begynne på storbarnsavd i bhg når hun er 2 år og 8 mnd ca :-(....

Skrevet

Jaaa! Hadde termin lille julaften og ba til høyere makter om å få gå til over nyttår, men neida... Hun ble født 1. desember heller... (Var jo glad for det akuratt da, var jo drittlei, hehe)

Men er det ikke sånn at vi kan velge da? Om de er modne eller ikke?

Skrevet

Jepp I know :( Syns det er så rart at datteren min og datteren til en venninne skal gå på samme klassetrinn, enda hun fødte før jeg omtrent rakk å bli gravid..hehe..besøkte henne på sykehuset i jan 2005 å tenkte "herregud, jeg hadde aldri orket en unge nå, hadet bra" hehe.. 9 mnd senere satt jeg der selv. Hadde aldri trodd at våre barn skulle gå i samme klasse..

Skrevet

Jepp-samme her..!!søstra mi fikk ei jente 17 feb-samme året fødte jeg 16 des..!!Og de skal gå i samme klasse...!!!

Skrevet

Helt greit for vår del. To av de eldre barna våre går til og med et årstrinn over alderen sin på skolen og det går kjempefint.

Skrevet

Uff ja. fullstendig klar over det. burde heller fulgt skoleåret det også syns jeg. men men , hu er langt foran de andre som er født samma tia som henne her. både i språk og slik,så tror ikke det blir noe problem. men syns det er vel tidlig ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...