Gå til innhold

Mulighet for graviditet... Tannlegebesøk i morgen! Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen kan svare meg! Skal til tannlege to ganger i morgen. Først skal jeg til vanlig undersøkelse, senere skal jeg til oralkirurg for å fjerne en eller to visdomstenner. Så har jeg plutselig fått helt hetta- tenk om jeg er gravid! Har ikke IKM før om 5 dager.... Er det farlig med røntgen hvis man er gravid? Føler det blir litt rart å si til tannlegen at det KAN være at jeg er gravid.... Kan jo ikke leve i evigheter som gravid hver måned man prøver... Men jeg ble så redd. Vet jeg har mange hull, så må jo ta røntgen, og det blir sikkert flere tannlegebesøk etter i morgen også.... Uh! Hva ville dere gjort? Kunne jeg bare vært sikker på at jeg IKKE er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det til tannlegen så kan de evt legge ett ekstra beskyttelses "teppe" over magen din! De vet nok hva som er best for deg og den mulige spira di!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da jeg var akkurat på dagen for ikm for 5 år siden med yngsta, var jeg hos tannlegen. Jeg fikk spm om jeg var gravid, og svarte først nei og så etterpå kanskje. Fikk beskjed om at jeg ikke måtte få bedøvelse de første tre månedene da i alle fall. Ikke føl deg dum. Jeg ville spurt. Lykke til og KLEM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...