Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Kan man bruke vibrator/dildo når man er gravid?
2SmåTroll Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 vibrator er ikke noe problem, men synes jeg har hørt vi skal være forsiktig med dildo, vet ikke hvorfor, men da må vi vel slutte med sex og?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 nei helst ikke....kansje uten vibrering har jeg hørt....vibrasjonene er ikke bra,,,,tror det at de kan lage kynnere...som kan bli rier...!! jeg har hvertfall ikke turt bruke den....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jo visst kan man det! Bare spør legen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 emh...en dildo er en uten vibrasjoner...og en vibrator en med??...ble litt forvirret over innlegget over meg... trodde det gikk for det samme jeg...kjært barn har mange navn kansje...hehe...men jeg har hvertfall hørt at man ikke skal bruke noe som vibrerer inni der!!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Dildo er trygt tror jeg. Vibrator er trygt så lenge den ikke brukes langt inne i skjeden, og en er forsiktig. En kan jo ha sex i et normalt svangerskap, så lenge en ikke har hatt komplikasjoner som tilsier at en skal være avholdende.. Vibrator fungerer jo for de fleste selv om den ikke brukes langt inni skjeden ville jeg tro
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 hmm...mener jeg leste om det...ikke her inne men på ett annet sånn baby-nettsamfund....at man helst skulle unngå det..kan sikkert være flere meninger om det så! jeg velger å vente til jeg er ferdig med svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 bare for å gjøre det klart... dildo er en kopi av en penis,gjerne i naturtro gummimateriale UTEN vibrasjoner... en vibrator derimot er en dildo med vibrasjoner...anbefales ikke å bruke vibrator langt inn i skjeden under svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå