akicha Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jepp, jeg har IKM den 27. jeg også. Men jeg har allerede mista trua på at det faktisk er IKM- det er nok TR jeg venter på... Jeg spotta bittelitt i går og litt mer men fremdeles bittelitt i dag... I går en liten tegning på papiret og i dag kremete rosa utflod.. Vet ikke helt hva det betyr, men regner med at det hvertfall betyr at jeg ikke er gravid :-( Jeg har også småkramper, som om TR melder sin ankomst.. Dette var PP6... Jeg kommer forresten til å teste på torsdag hvis ikke TR har kommet til da.. Du da? Hvordan er det med deg?
LoVeLaDy Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Hmmm... men kan ikke det være positivt også? eller bruker du å spotte mellom EL og tr? Jeg kjenner ikke så mye .. har vondt i puppene.. å det begynte samme dagen som positiv EL-test.. vet ikke om jeg synes helt om det, men. er verre på kveldene, men kan self ikke huske om det har vært sånn før. hehe Følelsen er vel ikke bra.. er i pp 16, og er LEI for å si det mildt! Har vel egentlig mistet troen.. meen Lykke til:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også ikm 27. Har skikkelig vondt i brystene og stikking i magen. Får man vondt i hele kroppen hvis man er gravid? (kjennes ut som vokse smerter) Har prøvd nå i 18 mnd,er temmelig lei jeg også. Men har en god magefølelse denne gangen. Krysser fingrene for oss alle :-)
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ikm 29, og har selvfølgelig trua på at den sitter der inne og klorer seg fast. Har lite symtomer bortsett fra stikkinger i nedre del av magen og ømme/tunge bryster. Skal ikke teste før på lørdag om jeg klarer å vente. Er jo vanskelig å vente når skuffen er full av billige tester fra billigtest...er bare så redd for å bli skuffet.
akicha Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Tja.. Jo, det KAN jo være festeblødning. Men, det er vel ikke så vanlig å ha det? Jeg tenker at det bare er noen få som har det, og at å begynne å tenke at dette er det er som å klamre seg til et halmstrå. Og så ender jeg opp superskuffa fordi jeg har innbilt meg at det nok er festeblødning og blablabla... Jeg har uregelmessig syklus, men den HAR blitt bedre siste halve året eller så. Men har sykluser på alt fra 25 til 40 dager. I det siste stort sett fra 28-34- noe som er et fremskritt :-) Tidligere har jeg kunnet spottet litt underveis i syklusen, men ikke i det siste... Regner med dette er de to første dagene (av flere) med spotting før mensen setter skikkelig i gang :-( Har du vært til utredning siden dere har prøvd så lenge? Jeg tenker allerede på det, siden syklusen min ikke er helt regelmessig, slik den var før jeg begynte på p-piller (sluttet for 3-4 år siden, så er ikke det som henger igjen..).
LoVeLaDy Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Nei, har ikke startet utredning.. kvier meg litt for det. Men må vel begynne å tenke på det snart. Fornektelse her hehe.. Jeg vet ikke med festeblødning.. jeg hadde ikke hørt om det før jeg begynte å lese her inne. Det er jo tydeligvis noen som har det da. Er jo lov å håpe;) Jeg vet ikke om jeg orker å håpe så mye denne mnd.. nedturen blir litt ekstra nedtur når man går å har skikkelige forventninger.
akicha Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Det beste er nok å tenke minst mulig på det- men det er lettere sagt enn gjort! Jeg må ta meg BIMpauser innimellom for å unngå at jeg tenker så mye på det, og det funker! Og, jeg velger å tenke at spotting er negativt nettopp fordi jeg tenker slik som det, at nedturen blir ekstra nedtur hvis man har skikkelig forventninger.
Shiny84 Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 hva betyr egentlig ikm? inkommende mens eller? Jeg er sikkert helt fjern liksom, men er ikke så inn i dette enda..
LoVeLaDy Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2008 ikm betyr ikke kommende mens... du håper jo på det da:)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har den 28 (tror jeg) Har hatt murringer i ei uke naa. Skal teste paa loerdag, men har ikke no kjempegod feeling paa dette... Men teste maa jeg :-)
kitta216 Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Har den 29 + -.... men har nok allerede gitt opp.... Har kjempevondt nederst i magen, men det har jeg hatt siden jeg startet på denne runden med pergo.... Er drittlei denne tralten, gidder snart ikke mer!
håpet omden lille... Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 hei Har IKM den 27, har ingen symptomer, ikke ømme bryster en gang, er kjempelei meg og er nesten 100 % sikker at tante rød kommer den 27! PS: Det verste av alt er at jeg ble spådd av tre stykker om at jeg kom til å bli gravid denne måneden, snufs og tårer:(((
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Ikke gi opp selv har jeg IKMden 31. Har symptomer som absolutt ikke er vanlig for min del murring og nesten litt tyngdefornemmelse nederst i magen (mellom eggstokkene?) Vondt i korsryggen(spes på kvelden) Merkelig følelse......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå