* 5 om dagen * Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 max factor synes jeg er veldig bra, men er flere typer der da, så må nesten si ifra når du kjøper, hva du liker...vannfast, fyldige...osv....
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Diorshow:) Den er virkelig verdt HVER krone:)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Bruker Kanebo 38 for lange vipper til daglig.
mamma >to gull Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Diorshow (men veldig mange liker den YSL har jeg lest her inne,kanskje jeg skal prøve den..)
Nyseryllikberta Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Samme som erteposen. Genilt enkelt å fjerne, i og med at en trenger kun lunkent vann!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 samme som jenny-penny!!!Den er helt vidunderlig!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå