Gå til innhold

Hva er en hobby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er en hobby for deg?

har du noen hobby egentlig?

bortsett fra å krangle på dib hele dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke riktig. Liker å lese - hvis det kan kalles en hobby. Og dans - men jeg vet ikke om det kan kvalifiseres som en hobby... Kanskje mer en lidenskap:) hehe

Skrevet

Hobbyene mine er alt av håndarbeide. Som strikking, hekling, brodering, syr på maskin osv.

Skrevet

Det er vel det man gjør utelukkende fordi man liker det/synes det er gøy. Tidligere var min livsstil og hobby hund, men det har jeg dessverre ikke tid til lengre. Nå er vel snarere min hobby det å tilbringe tid og leke med ungene egentlig. Det har jeg lyst til hver eneste dag!

Skrevet

Hobbyen min er å lage kort, og vurderer å scrappe litt siden jeg har myyyye utstyr til papirhobby.

Skrevet

åå.. danser du? så gøy! det har eg alltid hatt lyst å lære, men eier ikke rytme i kroppen.. overhodet!

kveldens BAKTANKE med dette innlegg:

UANSETT om hva du liker, om det er hagearb, snekring, eller lesing, så er det DIN HOBBY!

og alle som har en hobby - ja, dem må melde seg på hemmelig hobbyvenn!

DERMED BASTA!

Skrevet

cheni, du som er så hobbyert, bli med du og på hemmelig hobbyvenn.

SE INNE PÅ HOBBYDEBATTEN FOR MER INFO!

:):):):)

Skrevet

Hehe:) Jeg danser - det har jeg gjort hele livet - men gått på dans siden jeg var to... :) Og du skal ikke si at du ikke eier rytme - alle mennesker har det i større eller mindre grad. Noe man også kan trene seg opp til:):)

Jeg skal melde meg inn i hemmelig hobbyvenn og sende dans? haha:D

Skrevet

Det jeg liker å gjøre som ikke er jobb og ikke håndarbeid.

Skrevet

hehe... vel, så flink du er!

men tviler for jeg kan bli no særlig flink da. men som du sier, alle kan nok lære.

det som er så koselig med hobbyvenn, er at du kan sende til din venn noe med deres hobby, elelr om du har en annen hobby, dele den! jeg var med en gang, å fikk i pakken sånn fimo-leire, som jeg ladri har holdt på med. syns det var så gøy, så fikk meg en hobby! en ny en!

dans? jo, da kan det jo være gøy å få en personlig lagd cd med musikk?

Skrevet

det finnes maaange andre hobbyer, som ikke er direkte håndarbeid da.. visste du f.eks at det går ann å ha interiør til hobby? aner ikke hvordan, men det er det :)

Skrevet

Hehe... Særlig flink spørs - da du allerede er såpass "gammel" - men du kan nok bli såpass at du duger;-)!! Spørs vel litt hva slags dans du begir deg ut på;-D

Hehehe... Jeg aner da ikke hvordan man lager en personlig cd med musikk... :P Tror jeg er en dårlig hobbyvenn, gitt!

Skrevet

hahhaaa!!! du e no søt du! "gammel"! hihi... takk kjære! den var god å høre :):)

får ellers bare høre eg er ung, dum å uvitende...

jeij!!

å, no fikk eg lyst å sende deg en hobbypakke!

du sku fått en stooor eske med masse rart oppi, alt mulig forskjellig som finnes av hobbyerte ting i verden. så hadde du nok funnet kansje en av de tingene interessante, og DA! ja da hadde du kunne vært med på hemmelig hobbyvenn :):)

men du må bli med når eg skal ha en ny runde med hemmelig bok-venn etter eg har vært i syden da :):)

Skrevet

Hehehe.. :-) Du er jo gammel og vis;-)

Hehehe... :) Stemoren min driver med alt mulig hobbyting. Du skal bare se det rommet hennes. Scrapbooking til pottery til sying og det som er... Jeg er forresten en kløpper til å strikke - og gjør det titt og ofte da.. :) Hehehe... Det har jeg alltid gjort:P Skikkelig gammelmor der....

Jeg vil ikke ha noe tilsendt, men kanskje jeg blir med og sender en bok:p

Skrevet

bokvenn er jo så koselig da. sist runde, så fikk eg den siste harry potter boka. den er så herlig!

så gammal å vis er eg.. les harry potter...

eg har egentlig ikke så mange hobbyer da. syr jo litt, å pitte litt scrapping, som dekker hele årets bursdagskort.. men like skikkelig godt å lese da. er en ordentlig lesehest. må innrømme det er såååå koselig å finne fram eskene mine med de gamle TL-bøkern å alle pocketene mine, å kose meg med dem!

de er sååå gøy å lese om igjen når man er blitt gammel! hahaha!!!

Skrevet

Hehe:) Jeg leser masse - men ikke HP og disse TL-bøkene akkurat... Men jeg elsker å lese - men er litt kresen på hva jeg liker:) Tviler ikke på at det er koselig - men oppgir ikke adressen min til en totalt fremmed:P

Skrevet

jeg liker å stulle og stelle i hagen. litt feil tid av året nå, men det nærmer seg. har en del planter som vokser så det suser allerede:)

tenkte begynne med scrapping bare jeg får framkalt litt bilderå scrappe med:)

Skrevet

Hobby: lage en stor vinballong med ferskenvin.

Skrevet

da kan du jo grå, melde deg på. så kan du jo skrive i presentasjonen din du vil begynne med scrapping. kansje du får masse kult stæsj da, som du ikke visste fantes overhodet! :):):)

Skrevet

det skjønner jeg, og respekterer :)

meg er jo totalt blottlagt ut på nett eg. enkelt å finne min adr da, bare å gå i butikken min, der står den :)

er ikke sååå anonym av meg skjønner du.. har ikke så mye å skjule.. trur du noen gidder å dra heeeelt opp til gokk-alnd, for å rane meg, bare fordi eg ikke låse døra om natta?

(eg låse døra altså.. å har hagla i skapet.. :P)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe ute på nett - finner hvert fall ikke adresse og nummer - så jeg begrenser liksom hva jeg velger å gi ut her og der... :)

Har egentlig ikke så veldig mye å skjule - men på samme tid har jeg det... Er ikke redd for ran og sånt - er bare veldig forsiktig:) hehehe... Har jo ikke hagle vet du:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...