Gå til innhold

For tidlig å begynne med bringebærkapsler i uke 35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått så mange forskjellige svar, så jeg forsøker her. :-) Forstått det slik at det kan fremkalle for tidlige rier eller sterke kynnere, så man skal ikke starte for tidlig. Er uke 35 for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg skal si det med sikkerhet,så har jeg hørt at en kan begynne med det i 3 trimester. Har ikke noe annet å argumentere det på,enn at jeg har hørt det.

Skrevet

Har ei vennine som begynte i uke 32 uten noen problemer.... så det ska jeg også gjøre.... 32 uker i morgen :o)

Skrevet

Takk for svar begge to. Da begynner jeg også da :-)

Skrevet

Uke 35 er helt fint det:-)

Skrevet

Jeg begynnte i uke 34 sist og gikk alikevell 3 dager over tiden..

Skrevet

Verdt et forsøk da. :-) Fått beskjed om at hvis man fortsetter med kapslene noen dager etter fødselen hjelper de til med å få normale forhold i underlivet igjen. Bl.a. at livmoren trekker seg bedre tilbake. Så hvorfor ikke :-)

Skrevet

Hva gjør egentlig bringebærkapslene?

Og hvor får jeg kjøpt dem?

Skrevet

Slik jeg ble fortalt var at dem hjalp til med elastiteten eller noe i underlivet som kunne hjelpe mot revning o.l men veit ikke heeeelt om jeg tror på det men jeg revna heldigvis ikke noe om det var pga kapslene eller bare flaks aner jeg ikke men skal bruke dem denne gangen også..

Du får kjøpt dem på helsekost veit jeg..

Skrevet

Jeg er 27 uker (6 mnd) på vei og hadde hørt man skulle bruke dem siste 3 mnd. Jeg spurte tilfeldig på helsekosten, og der sa de siste TO, samt første mnd etter fødsel.

Så jeg begynner i uke 32 :o)

Skrevet

Noen som vet om teen er like god som kapslene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...