Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som har denne vogner? Erfaringer? jeg har et barn på 2 og et barn på 5 mnd...
MiPE Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har denne!!! Det positive er at den blir veldig liten når man slår den sammen og at man får plass til 2 stk på kort bredde... Det negative er at jeg føler den er "usikker" med 2 stykker i (2,8 år og 8 mnd). Virker som den lett tipper over når man går opp og ned av fortauskanter. er fortauet f.eks ikke helt flatt men skrått er det også vanskelig å trille. På vinterføre er den vanskelig å trille også. Kalesjen er altfor langt bak, så ungen får dusk regn og snø rett i ansiktet. GIkk tur på fjellet og da sto vinden inn i vogna så jeg måtte få 2 tyskere til å kjøre meg til hytta.... Den er også veldig vanskelig å sette ryggen opp mens ungen er i vogna, eks hvis han har sovet og så skal sitte oppreist når han har våknet. Du må være veldig sterk for å klare å knipse båndene sammen bak da. Men jeg regner likevel med at jeg kommer til å bruke den litt mer type i april-august og på ferie på sørlandet.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Er veldig fornøyd med min. Har ikke merket noe til ustøheten som hun over beskriver. Synes den er god å trille. Har helelr aldri tenkt over at kalesjen er liten, brukler jo regntrekk ved dårlig vær... MEEEN at det er omtrent komplett umulig å sette opp ryggen på sittedelen uten å ta ut barnet er veldig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 jeg er veldig fornøyd med min :-) klarer fint å sette opp ryggen med barn oppi bare skubb ryggen langt nok opp så går det fint:-)
jua 10.12.05 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var ikke fornøyd med min phil&teds vogn. Er 19mnd mellom mine to små og lillemann kunne ikke ligge i baggen lengere da han var 3mnd. Vognen steiler lett og er veldig vinglete. Følte den var utrygg, var heldig og fikk bytte den inn i butikken igjen og fikk velge en annen vogn.
MiPE Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Ja det er sant, min minste kunne ikke ligge i vognen lenger enn ca. 2 mnd. Jeg fikk igjen pengene for bagen babyen skulle ligge i. De målte den innvendig og den var kun passe til ca 60 cm lang baby... I brosjyren står det at man kan ligge der til ca. 6 mnd. Det går bare ikke, altfor trangt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå