Snuppelurene Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Har ei lita jente på 11 uker som jeg føler jeg har kommet inn i gode rutiner med. Jeg er et rutine-menneske, og får rett og slett litt hetta om rutinene våre må brytes! Er så usikker på om det jeg gjør er riktig osv, men når ungen er blid og fornøyd og sover mesteparten om nattan må vel noe av det jeg gjør være riktig??!! Hører på alt hva andre sier og vettu... Noen sier det jeg gjør er kjempebra mens andre sier hun er for liten til å kjøre inn rutiner med... Men hun er jo trett til de samme tidene hver dag!! Merker dere hvor slitsom jeg er eller?? Hehe;)) Send meg litt selvtillit a?
lykkelig73 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Supert med rutiner:-) Du er flink om du klarer gode rutiner så tidlig. Her hos oss klarte vi ikke noe særlig faste rutiner før jenten vår var 3 mnd. No er hun 7mnd og helt avhengig av rutiner. I dag har vi vært mye på farten, og det har blitt så som så med søvn. Så i kveld har vi hatt en sur og overtrøtt jente som var vanskelig å legge. Vanligvis er hun enkel:-) Ingen tvil om at rutiner er bra. Godt jobbet! Men det kan jo bli litt slitsomt for deg om du får hetta hver gang rutinene må¨brytes. For iblant er det uungåelig (i alle fall her i huset...) Vet ikke helt om dette var å sende selvtillit???
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 du er kjempe flink :-) mennesker er vanedyr og aldri for liten til rutiner , men stress ikke om en dag blir annerledes . de er små nå og du får aldri tiden igjen :-) sett deg ned og slapp av du er verdens beste mor for ditt barn :-)
Anele&Solstråla Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Kjempebra med rutiner da:) vesla mi er 12 uker, og for to uker siden begynte jeg med legging kl 20 i sin egen seng...har samsovet:) Det funker bra for meg..det er den eneste rutinen så langt da-som holdes hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå