mamma >to gull Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det mulig??!! Sovner igjen etter litt sang fra oss,men roer seg ikke av seg selv. Har ikke vært så ille før,men han våkner og veldig mange ganger i løpet av natten.. Fryktelig slitsomt! Går dette over bare av seg selv eller?Om natten er vi litt svake så legger han til puppen,men han spiser masse på dagtid/kveld så skal egentlig ikke være nødvendig med mat.Må vel ta en liten fight noen netter tenker jeg... (9 mnd)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Velkommen i klubben =) Jenta mi begynte også sånn når hun var 9 mnd gammel - før det sov hun ganske greit, men fra 9 mnd alder og helt fram til i dag (hun blir 2 år om 19 dager) - så sovner og våkner hun ekstremt mange ganger i løpet av kvelden og natta - gjerne med 20 min mellomrom! Det er ikke noe galt med henne, men vi har prøvd det meste av diverse metoder, snakket med sove-karin, helsesøster, fastlege, fysioterapeut, kiropraktor og andre spesialister... Det er bare sånn =( Håper det løser seg for dere - ville bare si at du har min medfølelse, jeg vet akkurat hvordan du har det. Jenta mi er straks 2 år, og våkner ikke lenger hvert 20 min gjennom hele kvelden/natta, nå er det kanskje bare hver time eller lignende, så det vil nok bedre seg - det har jeg tro på =) Lykke, lykke til da =) Klem fra
mamma >to gull Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Oi da..frem til hun var 2 år ja..det må ha vært veldig slitsomt ja.. Uff,håper ikke han her har tenkt å holde det slik like lenge..hehe.. Jeg tror kanskje det er litt pga puppen,jeg vet ikke,men jeg har kanskje skjemt han litt bort.. nei,da får vi vel bare smøre oss med tålmodighet å satse på at det blir bedre..) Takk,takk for medfølelsen..! Klem
andreita med 2 prinsesser Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Ja er det ikke slitsomt! Prinsessen her i huset fyller 2 år den 29. og i dag var hun sååååå trøtt at jeg la henne kl.1900, og hun er nettopp sovnet,vil bare sove med mamma for tiden Har henne i sengen hver natt fra ca 0400 Håper det går over........
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Er veldig slitsomt ja - men har nå vent oss til det - har jo holdt på sånn i 14 mnd nå, siden november 2006 - så håper det bedrer seg snart. En liten bedring er det, men skulle ønske det kunne vært enda bedre! Helsesøster sa til oss at vi ikke kunne forvente at barnet kom til å sove hele natta gjennom før hun nærmet seg både 2 og 3 år - så får håpe det stemmer og håper at det bare blir bedre og bedre!! Lykke, lykke til ihvertfall - jeg vet hvor slitsomt det er på det værste, men det ordner seg nok etterhvert skal du se... Kan hende det bare er en periode med sønnen din og at han får bedre sovevaner - ingen babyer/barn er jo like mtp søvn, så jeg håper for deres skyld at det ikke varer så lenge som det har gjort hos oss... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå