Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sluttet med det ennå så jeg kan ikke svare :-)

men storegutt er 2 år og får varm melk på flaske som kosestund med mamma eller pappa om kvelden , får kald melk til måltidene ellers om dagen .

til lillesøster på 11 mnd varmer vi mme ennå og kommer til å gå over på vanlig melk snart og da varmer vi den i begynnelsen, så kald til måltid men varm om kvelden evt morgen:-)

Skrevet

Her sluttet lillegutt å drikke mme av seg selv når han var 7 mnd. Vi varmet den helt til da. Hadde han fortsatt fått mme morgen og kveld (han er 11 mnd. nå så nå hadde han nok bare fått som kos) så hadde vi nok varmet den de to gangene. Men han hadde fått vann evt. romtemp./kald mme til måltidene.

Skrevet

Det skjønte jeg ikke...??? Sluttet han å ville ha mme da han var 7 mnd? Hjelpemeg, går det an??? Hva fikk han da? Jaaadaaaa.... her tar vi ALLE forhåndsregler og sorger på forskudd!!! Neida, vil bare notere meg det bak øret, og være forberedt på det meste som kan skje... :-)

Skrevet

Når man begynner med vanlig ku-melk kan man slutte å varme den. Se om de tar det likevel...om ikke så varm litt og gi den gradvis kaldere og kaldere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...