Gå til innhold

Sv.kurs i Lillehammer-området?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om det er mulig og melde seg på svangerskapskurs i Lillehammer eller i nærheten? Er i uke 21, og har lest at dette er noe man bør begynne å tenke på nå dersom man vil gjennomføre et slikt kurs.

Har søkt litt på internett, men finner ikke noe relevant.

Noen som vet?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er også i uke 21 med termin 30.05.2008..

Jeg vil også melde meg på svangerskapskurs, men trodde vi fikk informasjon om det gjennom jm/ lege når tiden var inne for det jeg? Bor forresten også i lillehammer.

Så da dytter jeg denne for å se om noen kan hjelpe:)

Skrevet

Jeg har termin 08.06.08! har ikke flytta til Lillehammer enda, men håper å være der innen 14 dg!! Hvor går du til JM/Lege?! Må bytte fastlege og har fått time hos JM på helsestasjonen. Mulig at de gir den info vi trenger ang dette men tror vi i utgangspunktet må ta initiativ selv. Er førstegangs og hadde satt pris på litt råd fra annet enn bøker liksom... ;)

Skrevet

Jeg går også til jm på helsestasjonen så sant det ikke gjelder sykemld min:)

Har ikke tenkt no over svangerskapskurs fordi jeg av en eller annen grunn har gått ut i fra at vi får informasjon om dette uten å måtte spørre om dette selv..hehe.. men skal til jm tidelig i februar så da kan jeg jo høre med henne!

Er forrresten førstegangsfødende jeg også.. så da er det en del ubesvarte spm..men bra at vi kan hjelpe hverandre her inne:)

hvordan har svangerskapet vært så langt? og vet du hvilket kjønn du får? vi venter en liten gutt:)

Skrevet

her inne har jeg fått masse hjelp ihvertfall! men det hadde væt gøy å fått møtt på deg og andre fra lillehammer med termin rundt samme tid! har jo ikke det helt store nettverket av venner enda,og når gutten vår kommer så blir det ikke like lett å komme seg ut på kveldstid for å møte folk heller! (tror jeg da)

Skrevet

Jeg og Sukkerlinn som er her inne møtes av og til på kafe, du er hjertelig velkommen til å bli med:) hun er i uke 19 nå! Er veldig kjekt å møte andre gravide jenter:)

Skrevet

Henne har jeg pratet litt med faktisk og hun nevnte også at dere to møtes på kafe! jeg slenger meg mer enn gjerne med!!!

Skrevet

Ikke før i juli jeg da, men jeg bor også i nærheten av Lillehammer:)

Skrevet

jo flere jo bedre!:) kjekt om du også, spanande, vil være med:)

Skrevet

Kjekt å høre:)

Skrevet

Så gøy at vi finner folk som bor i nærheten og at vi kan møtes!!! må vel få i gang BIM-treff etterhvert kanskje....

Skrevet

den siste var til bebii kommer! du får skrike ut når du har ankommet lillehammer og har tid til en tur på kafe:)

Skrevet

will do ;) åsså må du huske å spørre JM ang sv.kurs når du ska dit. Har time 18.02 jeg....

Skrevet

jeg har 10 februar tror jeg.. -skal huske å spørre:) så snakkes vi kanskje om ikke alt for lenge da, på tide med et bim-treff her på lillehammer også nå;)

Skrevet

Håper at vi er på plass til 01.02, men det kommer an på jobben min her vi er nå... BIM-treff ser så morsomt ut at det bare MÅ vi få til :)

Skrevet

for uten om å studere har jeg hatt en deltidsjobb.. er sykemld fra den nå pga bekkenløsning så da er jeg ledig på kveldene- så for min del blir det ikke noe problem å få til et treff:)

Skrevet

Har permisjon fra studiene jeg nå. Har fulltidsjobb, men blir nok sykemeldt 100% neste legetime pga rygg- og nakkeplager. Så jeg blir ledig 24/7 ;) men vi skal pusse opp hele huset så det spørs hvor mye jeg får gjort da... spørs om jeg bare blir i veien...

Skrevet

Blir en del å gjøre da når dere kommer til lillehammer! og om din kjære synes du bare er i veien så passer det jo veldig bra med en kopp kaffe på kafe;)

Jeg får finne senga.. men da hører jeg kanskje fra deg da bebii kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...