MammaMia123 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hva kan det være? Mest i det ene. Det er vondt vondt vondt! Hehe
MammaMia123 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Nei har ei datter på 2 1/2 år
3 blå Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Nettopp begynt på ppiller eller skifta merke? Jeg fikk veldig ømme bryster når jeg begynte på Jasmin, og opplever fremdeles å kjenne ømhet rett før mensen skal komme.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Jeg fikk brystbetennelse i jula - og jeg ammer ikke - har også en datter på 2 år! Den ene puppen hovnet opp til nesten det dobbelte, ble kjempehard og helt rød - hadde en abscess på størrelse med en appelsin som måtte tappes/opereres bort. Høy feber (over 39 grader), influensalignende symptomer og blodprøver viste selvsagt infeksjon, høy CRP og Hvite. Ville bare si at det går an å få brystbetennelse selv om man ikke ammer - har ikke ammet på snart 2 år og jeg var/er ikke gravid... Lykke til da =) Klem fra
MammaMia123 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Nei har ikke skifta p-pillemerke. Og tror ikke jeg er gravid, testa meg for noen dager siden da jeg mistenkte graviditet, men mulig det var for tidlig, for den var i hvertfall negavtiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå