eple3 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en liten bil og må bytte når tiden nærmer seg. Jeg håper å få en bil med plass til både hundebur og vogn. Noen som vet om det går/ evt erfarnger? (Har fulglehund- tispe) Andre tips ifm hund og nyfødte taes imot med takk, slik som f.eks. om det er nødvendig med å ha seng i lekegrind i stua osv..? Hilsen en med liten erfaring ift dette..
eple3 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2008 Glemte å si at jeg ønsker en vogn en kan legge sammen uten å plukke den fra hverandre.. (heller ikke hjul o.l.)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Peugeot 807 (7 seter), men du tar ut de setene du ikke trenger.
hjemmekanskje??? Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Volvo 850. God plasse til bur og vogn. Bare lagt sammen vogn, ikke tatt av hjul. Har labrador. Hadde bur til hunden inne. Enten det eller leikgrind til barnet. Kommer an på plass og hva hunden er vant med. Man kan jo og lukke dører hvis man må ut av rommet. Samboer tok med seg klær hjem fra sykehuset så hunden kunne lukte og gjøre seg "kjent" med barnet. Fant brosjyre hos veterinæren om hund og barn. Mange tips der. Kan være lurt at far bærer barnet og at mor hilser på hunden. Inkludere hunden er vikitg. Stor sett går det veldig bra. Sønnen vår er idag helt avhegig av hunden. De er som kamerater ) Ville ikke vært foruten.... Masse lykke til )
åsemor Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 jeg har en ford mondeo stasjonsvogn. her er det plass til både bur og vogn.
eple3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Takker for svar *gå inn på finn.no og titte litt til*
smuppemor Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 VW Caravelle Plass til allverdens ting baki:)
VilVilVilVil Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også ford mondeo stasjonsvogn og trønderbur med plass til labrador. Har akkurat kjøpt vogn og plassen måtte testes med en gang. Det gikk veldig bra. Jeg sier også ja takk til tips angående hund og nyfødte. Hunden er ikke vant til barn i det hele tatt, og det lille vi har truffet av barn har ikke gått så bra. Hunden blir redd og begynner å bjeffe. Hun er verdens snilleste hund mot alle andre, så håper det ordner seg etterhvert.
eple3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2008 Ja - er spent på hvordan det blir med lille rampehunden vår når babyen kommer i hus - hun er veeldig glad i småunger, men har kun erfaring med henne sammen med unger større enn 3 år - men hun er nok litt overivrig og leken, noe som kan bli litt voldsomt.. Når det gjelder bil ønsker jeg ikke "stor bil" (er da jente/kjærring bak rattet, tjihi.. - samboeren har en stor fin bil, men jeg syns den er FOR stor til at jeg liker å kjøre den..) Jeg tar gjerne av bagdelen på vogna, og ser for meg at dersom jeg iallfall setter vogn-understellet på høykant, så burde det vel gå bra i en romslig stasjonsvogn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå