viny Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hei alle sammen tenkte jeg skulle oppdatere dere litt om hva vi har holdt på med i det siste. Stort sett bare prøvd å lage barn . Kun ute av senga når sulten ble for stor, sultne hunder jager som sagt best. Nei vi har vel levd ganske som vanlig . Vi er jo en ganske aktiv familie med 2 attpåklatter på 4 og 5 år. Vi har prøvd akupunktur og fotsoneterapi, når det gjaldt akupunkturen så var det stort sett bare øreakupunktur ( fikk ordentlige nåler en gang) Derfor begynte jeg med fotsoneterapi og homeopati denne gangen. Det siste hjalp oss å bli gravide i sommer men da mistet vi dessverre i 9. uke. Derfor håper vi at det skal lykkes nå helt på tampen. Hvis det er noen av dere som har en lykkelig historie å fortelle oss så slukes det rått. Lykke til dere andre som også sliter litt i motbakke for tiden. Klem fra viny
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 hvilken behandling får du hos homopat? må både dame og mann behandles? vi lurer på om vi skal prøve dette, så fint om du svarer
Aiax Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei Jeg har ingen historie å fortelle, dessverre, men jeg er nysgjerrig på hvorfor du gikk over til fotsoneterapi. Du skriver at du bare fikk øreakupunktur med ordentlige nåler, én gang?! Er det ikke alltid ordentlige nåler, og hvorfor gikk du over til fotsoneterapi? Jeg spør fordi jeg nettopp er begynt hos homeopat, har fått to doser med "tabletter/sukkerperler" og siste gang øreakupunktur med nåler. Jeg venter el i disse dager, men el-testen har enda ikke slått ut. Sist syklus slo el-testen ut, men jeg vet jo ikke om jeg i det hele tatt hadde el. Lyktes gjorde vi i alle fall ikke forrige syklus. Jeg er straks 45, og vi har bestemt at da stopper vi forsøkene. Vi har barn fra før, men vi ønsket oss så inderlig en til. Nå er gode råd dyre, og jeg føler meg nesten litt desperat. Jeg vet ikke så mye mer jeg kan prøve. Har du prøvd noe skolemedisin for å bli gravid? Jeg er redd jeg kommer til å angre på at jeg ikke har konsultert lege vedrørende direkte råd, men jeg har fått generell beskjed om at det antagelig bare er alderen som har innhentet meg (det fikk jeg vite sist gang jeg mistet). Ja, det var litt om meg. Håper virkelig du lykkes, Viny!
viny Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Begge de 2 jeg har gått til har holdt på med fotsoneterapi og det var jeg veldig fornøyd med men hun som holdt på med akupunktur satte stort sett bare øreakupunktur slike typer nåler eller små kuler som skulle sitte i opptil en uke . Det var ikke jeg helt fornøyd med. Hun satte ordentlige nåler bare en gang. Derfor valgte jeg å gå tilbake til homeopati og hun driver også med fotsoneterapi . Da vi ble gravide i fjor vår så gikk både jeg og mannen der . Dessverre mistet vi i 9. uke men vi ble ihvertfall gravide og derfor valgte jeg henne nå også. Kan godt hende at det hadde vært like bra med øreakupunktur men er litt konservativ og tror nok mer på vanlige nåler. Trua er jo som kjent halve helbreden. Jeg har prøvd crinone og alby.e masse vitamintilskudd til både meg og gubben. Denne prøveperioden har vi også prøvd damiana og skal ta wild yam etter eggløsning. Denne kombinasjonen anbefalte de på helsekost. Vi ble anbefalt et b- vitamin komplex der det spesielt var b 12 som var viktig. Har prøvd pergo i høst men fikk alle de bivirkningene som var mulig å få så det er jeg ferdig med. Tida går så fort nå at vi synes det haster og derfor prøver vi intensivt . Kroppen sier selv ifra når det ikke lenger er mulig å bli gravid og da må vi selvfølgelig godta det men inntil da så går vi på med krum hals. Klem fra viny
Aiax Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Hei igjen Tusen takk for flott og fyldig svar. Det satte jeg stor pris på! Riktig lykke til! Jeg har ny time hos homeopat rett etter IKM, enten for å få nye nåler eler for å få hjelp til at spiren skal sitte (hvis det mot all formodning skulle klaffe denne måneden). Spennende er det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå