Gå til innhold

Er det noen fra Tromsø med ettåringer her?


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Hei!! Vi skal flytte hjem til Tromsø senest til høsten, og jeg lurer på om det er noen med barn på ca samme alder som Selma som har lyst å treffes?? Her i Oslo er vi en gjeng fra januar klubben som møtes en gang i uka, og det er kjempehyggelig! Men litt langt å dra fra høsten av:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du blande ikke:o) Vi har det, men skal flytte til Tromsø! Trenger litt familie rundt oss som kan avlaste oss litt.... Har hatt en tøff tid etter at Selma ble født, og har vært sykemeldt i 5 mnd av permisjonstiden.. Blir litt stritt å ikke ha noen som kan passe SElma da! Håper vi møtes på treff på onsdag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om jeg rekker noe treff, skal hente foreldrene mine etter utenlandsopphold kl 11. så det blir nok knapt med tid men gir beskjed til Smaskeli eller noe om jeg rekker! Vi får ta treff her hos meg en dag kanskje? Får høre om de andre kan., skal dere selge huset da? fikk dere forresten solgt leiligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal selge huset, jobber med det nå! Vi fikk ikke solgt leiligheten.... Så noen prosjekter.... Hadde vært koselig med treff her! Jeg har hatt to her. Hvor lenge skal du være hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme til høsten ,men jeg går på skole 2 dager i uka, men bare 3 timer av gangen da så er jo mest hjemme.... huff så trist at dere ikke fikk solgt da! Hvordan skal dere løse det? hva gjør du om dagene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en plan.. kan forklare det når vi møtes;o) Jeg gjør lite og alt og ingenting! Kose oss! Bruke å være på treff, har endel venninner som er hjemme i permisjon også har jeg en plan om å komme oss opp i den åpne barnehagen! Har du lyst til at vi skal møtes en dag? Så kan Selma og Maria leke sammen! Hvilken skole går du på?

 

Nå skal jeg ut på cafe med ei venninne. Det har ikke skjedd så mange ganger siden Selma kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan godt dra på den åpne bhg, jeg var der i forrige uke,

 

Jeg tar opp fag på Sinsen, så det er foreløpig stille og rolig på den fronten!

 

Send meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...