bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Min tur til å ha barselgruppe :0) Noen forslag til hva jeg kan servere? Bare noe helt enkelt altså..
Lilletrille med to jenter Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Pastasalat eller kyllingsalat er jo veldig godt og enkelt:)
Jenny-penny Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 pastasalat, rundstykker innbakt med ost og skinke, pai....
Love my kidz Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Vet du.. det beste jeg får servert er snitter! Grovbrød med vanlig pålegg som kokt skinke, egg osv. Får jeg servert kun søtsaker så sitter jeg og er sulten faktisk da blodsukkeret går rett til topps! Våre treff varer gjerne i fire timer og på den tiden trenger man absolutt ordentlig MAT. Rundstykker eller snitter er enkelt og kjapt å lage i allefall, pluss at hvis du har variert pålegg så liker alle sammen det ;-)
Gjest Jawhol Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 en gjennganger på barselstreffene våre er pai og salat:)
sorlandet Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Noe som er kjempegodt er kremet kyllingsuppe fra Toro, med masse eksta grønnsaker oppi. Kutter opp masse brokkoli, blomkål, squash, agurk, ananas, mais, bønner, sukkererter, ost osv og har oppi ei skål før man heller varm suppe over. Namnam! Kan jo lage sånne små baguetter eller hvitløksbrød til. Eller pizzaboller med salat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå