Gå til innhold

mat på barselgruppe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tur til å ha barselgruppe :0)

 

Noen forslag til hva jeg kan servere? Bare noe helt enkelt altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pastasalat eller kyllingsalat er jo veldig godt og enkelt:)

Skrevet

pastasalat, rundstykker innbakt med ost og skinke, pai....

Skrevet

Vet du.. det beste jeg får servert er snitter! Grovbrød med vanlig pålegg som kokt skinke, egg osv. Får jeg servert kun søtsaker så sitter jeg og er sulten faktisk da blodsukkeret går rett til topps! Våre treff varer gjerne i fire timer og på den tiden trenger man absolutt ordentlig MAT.

 

Rundstykker eller snitter er enkelt og kjapt å lage i allefall, pluss at hvis du har variert pålegg så liker alle sammen det ;-)

Skrevet

en gjennganger på barselstreffene våre er pai og salat:)

Skrevet

Noe som er kjempegodt er kremet kyllingsuppe fra Toro, med masse eksta grønnsaker oppi. Kutter opp masse brokkoli, blomkål, squash, agurk, ananas, mais, bønner, sukkererter, ost osv og har oppi ei skål før man heller varm suppe over. Namnam! Kan jo lage sånne små baguetter eller hvitløksbrød til.

 

Eller pizzaboller med salat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...