Gå til innhold

Phu, tre syke unger endelig i seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper mamma på et par timer i ro og mak.. Førstemann begynte tirsdag formiddag, andremann tirsdag kveld og tredjemann torsdag... i tilegg så er det tenner på tur her. Nåja gøyale dager,,,eh not!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg masse!! Veit akkurat korleis du har det! Her har jentene vore sjuk i over ei veke, hpar dei ikkje blir verre, og er klar for bhg i morra. Ikkje for min del, men merka dei blir rastlaus av å berre vere inne så lenge.

Skrevet

Samme her.... Er helt utslitt av søvnmangel jeg. Har drevet room-service om natta helt fra onsdag nå, først den ene, så den andre... Feber, hoste, drikke, pastiller, hostesaft, paracet, også litt amming om hverandre. Nå er eldste feberfri og i ganske fin form så det blir skole i mårra, mellomste har fremdeles feber så han blir hjemme, og på toppen av det hele begynner jeg bli syk kjenner jeg... Uff. Mangler bare at vesla også blir dårlig.

Skrevet

Gjett om jeg skal!! eldstemann begynner å bli så sur og rastløs, for han elsker å være ute.. og nå har han vært inne i 6 dager. KRISE DET, for han.Går vel over snart får vi håpe, får da så vondt av gullene når de er syke.

Skrevet

Vesla og er syk her da, i tilegg til tenner som sprenger på. ikke lett å få i henne mat heller. Og sambo og jeg begynner også å bli uggene. Kan bli gøy dette gitt,:/

Skrevet

Oi, og jeg som syntes synd på meg selv som har et sykt barn og et annet som sover superlett på samme rom..

*tar av meg hatten og bøyer meg i støvet*

Håper de blir friske og raske igjen snart så får du og mannen gå på skift så lenge, jeg regner med at dere vet at det ikke er lov å bli syk når man er enten mamma eller pappa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...