Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Heisann. Jeg har en sønn som er to og en halv måned gammel. Han får bare mm, og vokser og trives godt. Problemet er at han småbæsjer hele dagen, og vi skifter sikkert ti-tolv bleier om dagen. Det virker som om han synes det er litt vondt, for han skriker litt akkurat når ladningen kommer. Bæsjen er knall grønn og nesten bare slim. Noen som har lignende erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 da kan det være noe du kansje spiser? jenta mi fikk det om jeg spiste mye strek/krydret mat eller spiate melke produkter.
VinterSol+2 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 det er veldig vanlig å bæsje myye (og like vanlig å bare bæsje hver fjortende dag..) når en får morsmelk. men bæsjen skal ideelt sett være gul og med små korn i (kan gjerne være helt tyntflytende) mens når den er grønn og slimete kan det være han har fått noen bakterier som bør sjekkes. grunnen til at han har ubehag er antagelig at han er sår, det blir en gjerne av bæsj, babybæsj er ganske sure greier.. prøv å unngå våtservietter, vask han med vann under springen og bruk vanlig klut. men siden bæsjen er grønn og slimete, ville jeg tatt turen med en avføringsprøve innom legen, for å høre.
eggedosis Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hei, sånn var min gutt også i starten. Dette endrer seg. Tarmene er kanskje ikke helt ferdigutviklet ennå og det kan gjøre litt vondt for dem. Alt fra 12 bleier om dagen til 2 hver tiende dag er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå