stratosen_er mamma_ Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 vil du se litt på meg? f.13.04.83 sv.skapet, hvordan forløper det? jobb/graviditet? når føder jeg ? termin i aug.. gutt/jente? tusen takk vennen:) klem
Krin Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei Vennen! Jeg skal selvfølgelig se på deg men har ikke tid nå, vet ikke når jeg får tid men håper en gang i løpet av denne uka=))))))) Klem fra
stratosen_er mamma_ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 ååå så bra;) tusen takk vennen:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 dytter jeg...den falt så langt ned...
Krin Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Hei Vennen!!! For meg ser svangerskap og fødsel ut til å gå veldig bra og du vil føde rundt 20-25 august=))))) Jeg mener jeg har fått opp jente på deg tidligere men nå kan det for meg se ut som om det er en gutt du har i magen din for jeg får opp bilder av blått babytøy=))))))) Lykke til....... Varm klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå