2SmåTroll Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 så fikk jeg dårlig samvittighet så jeg måtte sykle i 30 min.. men fy søren og godt. Fysa på pizza i 2 uker nå... hadde jeg vært lur, hadde det blitt en sunn middag og fremdeles sykla. Men en gang i blant må det være lov med usunn mat og
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Pizza behøver jo ikke nødvendigvis å være usunnt:-) Hvis du lager selv fra bunnen av med grov bunn og ferske råvarer kan den bli både kjemepegod og sunn! Syntes du er flink da som sykler uansett:-) Det har ikke jeg oveskudd til for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå