Gå til innhold

spiste en hel pizza, men.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

så fikk jeg dårlig samvittighet så jeg måtte sykle i 30 min.. men fy søren og godt. Fysa på pizza i 2 uker nå...

 

hadde jeg vært lur, hadde det blitt en sunn middag og fremdeles sykla. Men en gang i blant må det være lov med usunn mat og ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizza behøver jo ikke nødvendigvis å være usunnt:-)

Hvis du lager selv fra bunnen av med grov bunn og ferske råvarer kan den bli både kjemepegod og sunn!

 

Syntes du er flink da som sykler uansett:-)

Det har ikke jeg oveskudd til for tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...