ZamZam Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Nei, det er ikke mannen min som prøver å være morsom, men Minoen min.. Han er ti måneder og har hele seks smertefulle tenner som lett synker inn i dissefettet til mamma, helst hele tiden.. Senes i dag fikk jeg meg et skikkelig bit på innsiden av låret og sitter nå med tannavtrykk til lille mino til heder og ære. Noen som vet hvordan jeg kan få av han det? Og kan noen forklare hvorfor han bare biter meg?
Tommage♀♂ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Min er snart 10 mnd og han både biter og klyper. Biter ikke så mye da, men fyyy f*** som han klyper! Sitter med blåveiser støtt og stadig... Det er hans måte å kose på, så du kan tro det er deilig å ta ham opp i sengen på morgenen og koooose;)
ZamZam Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 ååå ikke minn meg på det engang.. Her starter morgene med et stort smil etterfulgt av et lite klyp, en skikkelig hårtafs lugg, gjerne i håret rett bak øre og til sist et lite bit, selvfølgelig smiler tassen såååå fornøyd.. Han har begynt å kose ordentlig, og klyper ganske sjelden, lugger til stadighet, men biter noe helt infernalsk.. Kanskje han ikke får nok å spise enten det eller så er jeg bare så innmari smakfull.. Flavour sliten, svett mamma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå