line_n & sara Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 får man ta med seg mme eller mm inn på flyet? tenker på sikkerhetskontrollen? det er jo flytende...
Karoline's*mamma Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Eg fekk ta med meg nan2 inn på flyet, mem det var i kartong, og hadde tom flaske utenom.
Lilletrille med to jenter Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 mme og mm på flaske eller annet går utenom reglene.. står under " reglene" for hva en kan ta med og ikke på flyet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå