Gå til innhold

Stikker/murrer i korsryggen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, blir litt bekymret! Kjennes ut som nåler...noe å engste seg over? Er 9+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert ikke noe å bekymre seg for.

 

Det skjer masse rart i kroppen vår og vi tolker som regel alt i feil retning.

 

Jeg hadde mest luftsmerter i magen når jeg mistet.

Skrevet

hmm...har du hatt problemer med ryggen tidligere??Skadet den eventuelt?? Leddbånd,ligamenter og sener..alt løses opp av hormonet relaxin og da er det mange som får stikninger i rygg....kun et tegn på at du begynner å bli slappere i fisken der bak....:)

 

google det opp så får du hele forklaringen...:)

 

 

Skrevet

Uff, slappere i fisken??;) På hvilken måte da...blei ikke så mye klokere på google jeg... ;)

Skrevet

Jippi

 

Når man blir gravid blir leddbånd, brusk osv mye slappere i bekkenområdet altså da også korsryggen....For å hjelpe baby ut når vi føder....Alle får bekkenløsning, men det er ikke alle som kjenner no særlig til det....du kan få det i ryggen, bekkenet, symfysen,framme på bekkenet, bak på bekkenet eller overalt....

 

De som er så mildt rammet at de ikke har noen problemer med det, kjenner ikke no eller bare en mild murring i f.eks rygg....som deg...håper det ikke blir verre...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...