Gå til innhold

Hvordan har dagen deres vært, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og tenker at dette her har egentlig vært en veldig fin dag for mitt vedkommende:)

Samboeren min og jeg sov lenge, og på formiddagen gikk vi tur med hunden vår i det nydelige vinterværet. Supert med en dag med klarvær igjen!

Da vi kom hjem bakte jeg sjokoladekake, og så ordna samboeren min biff til middag. For litt siden tok jeg en laang god dusj, og nå er det håndball på tv:) Ikke de helt store tingene som har skjedd, med andre ord, men man skal verdsette de små tingene og:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig at det er de små tingene som utgjør det hele. gredd håret på dokker sammen med størstemann og lest alle emma-bøkene i huset! hehe

Skrevet

Her har det vert en slapp dag :o) Vi sto ikke opp før klokka var halv2 :o) hehe.... ellers har vi bare slappet av på sofaen......

Skrevet

Jeg sov lenge,stod ikke opp før 10!

Så satt vi i morgenkåpene og så Harry Potter og mysteriekammeret.

Så var vi og ryddet og tok bilder i huset (bygger).

Så har vi sett Harry Potter og fangen fra azkaban.

Tror vi skal legge oss snart...

Alt i alt har det vært herlig å slappe skikkelig av!

Skrevet

Kan ikke klage på dagen i dag nei:-)

Hadde masse tull med lillegutt i natt, så jeg fikk ikke sove før i 5 tiden.

Da lillegutt våknet tok pappen hans han noen timer så jeg kunne få litt søvn.

Våknet og spiste sammen med mine to kjære gutter:-)

Så tok vi oss en lang søndagstur til grimstad og var litt ved sjøen og i forskjellige lekeparker.

Så spiste vi litt på veien og koste oss i lkerommet sammen med lillegutt.

Nå har jeg sendt sambo ut en tur så han kan få luftet seg litt imenst jeg skal sitte litt på dataen og se på tv med kveldsmaten.

Skrevet

vært veldig fin ja:) har sovet leeenge:) så sett litt på tv i morrest åsså gikk vi tur i det fiiine været:) hæærlig å være ute når det er så vindstilt:) så var vi også innom ei venninne.. Nå bare slapper vi av med tv og data:) blir nok kveldsmat snart.. skal se finalen på hundeskolen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...